עדן קארצב יחתום הערב במכבי תל אביב

play
"הזדמנות שלא תחזור". קארצב | אתר רשמי, אסי קיפר, ההתאחדות לכדורגל
זהבי שבר בצורת, תורג'מן כיכב, מכבי הביסה 2:4 את הפועל בדרבי התל-אביבי 04:32

הקשר יצטרף לצהובים בהשאלה עד תום העונה עם אופציית רכישה גבוהה, בקרית שלום מעריכים שבקיץ ניתן יהיה להתגמש על רקע הנסיבות. השיקולים המקצועיים בהחתמה: להוריד עומס מוואן אובריים, ולהציב את קניקובסקי בעמדה קדמית יותר

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

עדן קארצב יחתום הערב (חמישי) במכבי תל אביב. הקשר הישראלי של איסטנבול בשאקשהיר ינחת בארץ בשעה הקרובה, ככל הנראה לא בטיסה ישירה אלא דרך אתונה, וכבר לפנות ערב יגיע למשרדי מכבי תל אביב כדי לחתום על החוזה עד סוף העונה. מכבי תל אביב תקבל אותו בהשאלה מבשאקשהיר ותהיה לה אופציה לרכוש אותו בקיץ.

עדן קארצב בשאקשהיר
עדן קארצב בשאקשהיר | רויטרס

האופציה די גבוהה, אבל לאור הנסיבות שבעטיין עוזב כעת קארצב את טורקיה, לא מן הנמנע שאם מכבי תל אביב תרצה אותו ותבקש לממש את הרכישה שלו, המועדונים יידעו להסתדר והשחקן ישוב בהעברה אל הקבוצה ממנה כזכור עבר למכבי נתניה בעסקת טרייד על גבי קניקובסקי.

מכבי תל אביב החליטה ללכת על קארצב לאחר שהבינה כי לשים את כל התיק של שחקן מספר 6 על הכתפיים של יוריס ואן אובריים זה יותר מדי בעומס שיש על הקבוצה, שכולל גם את הקונפרנס ליג.

מדי פעם שיחק בעמדה הזאת גבי קניקובסקי אבל במועדון רוצים אותו בתפקיד יותר קדמי בקישור, כפי שעשה אתמול בדרבי, ולכן גבר הצורך בשחקן כמו קארצב, שצפוי להיות בסגל כבר ביום ראשון מול הפועל פתח תקוה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי