עדן קארצב חתם במכבי תל אביב עד סוף העונה

play
עדן קארצב עם בן מנספורד, מכבי תל אביב | אתר רשמי, מכבי תל אביב
זהבי שבר בצורת, תורג'מן כיכב, מכבי הביסה 2:4 את הפועל בדרבי התל-אביבי 04:32

הקשר בן ה-23 חוזר למועדון בו גדל ויוריד עומס מוואן אובריים. הושאל מבשאקשהיר עד סיום העונה ולצהובים אופציה לרכוש אותו בקיץ. במכבי תל אביב מקווים שלאור הנסיבות, הטורקים יתגמשו בדרישות

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

עדן קארצב חתם הערב (חמישי) במכבי תל אביב. הקשר הישראלי שפתח את העונה באיסטנבול בשאקשהיר, הגיע למשרדי המועדון כדי לחתום על החוזה עד סוף העונה. מכבי תל אביב מקבלת אותו בהשאלה מהקבוצה הטורקית ותהיה לה אופציה לרכוש אותו בקיץ.

האופציה די גבוהה, אבל לאור הנסיבות שבעטיין עוזב כעת קארצב את טורקיה. ברקע העליהום על שגיב יחזקאל אחרי המחווה שלו לחטופים הישראלים בעזה, גם קארצב ניצב תחת אש אחרי שפרסם פוסט בנושא. לכן לא מן הנמנע שאם מכבי תל אביב תרצה אותו ותבקש לממש את הרכישה שלו, המועדונים יידעו להסתדר והשחקן ישוב בהעברה אל הקבוצה ממנה כזכור עבר למכבי נתניה בעסקת טרייד על גבי קניקובסקי.

מכבי תל אביב החליטה ללכת על קארצב לאחר שהבינה שלשים את כל התיק בעמדת הקשר האחורי על הכתפיים של יוריס ואן אובריים זה יותר מדי בעומס שיש על הקבוצה, שכולל גם את הקונפרנס ליג. קארצב צפוי להיות בסגל כבר ביום ראשון מול הפועל פתח תקוה.

עדן קארצב, מכבי תל אביב
בחזרה לצהוב-כחול של מכבי תל אביב. קארצב | אתר רשמי, מכבי תל אביב

"אני שמח לחזור למועדון בו התחלתי את הקריירה שלי. מכבי נמצאת בעיצומה של עונה עם לא מעט אתגרים לפנינו. אני אעשה הכל כדי לעזור לקבוצה לזכות בכל התארים. מחכה לפגוש את החברים שלי ואת האוהדים בבלומפילד", מסר קארצב לאתר הרשמי.

קארצב שיחק במחלקת הנוער של מכבי תל אביב בשנים 2014-2018, לפני שיצא לתקופות השאלות בבית"ר תל אביב בת ים, הפועל חדרה ועירוני קרית שמונה. בעונת 2020/21 היה חלק מהסגל של גאורגיוס דוניס ופטריק ואן לוון, אבל לא הרבה לשחק – בין היתר בגלל פציעה.

בקיץ 2021 עבר למכבי נתניה כחלק מהעסקה במסגרתה גבי קניקובסקי עשה את הדרך ההפוכה, ובינואר 2023 נמכר לבשאקשהיר. עד העזיבה, קארצב הספיק לערוך 17 הופעות בכל המסגרות במדי הקבוצה הטורקית.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי