"הלוואי שקארצב יהיה מספיק טוב כדי שנהרהר אם לממש את האופציה"

play
לא רוצה להישאר "כבול" בישראל. קארצב | אריאל שלום
זהבי שבר בצורת, תורג'מן כיכב, מכבי הביסה 2:4 את הפועל בדרבי התל-אביבי 04:32

במכבי תל אביב בונים על התרומה של הקשר בטווח המיידי: "ואן אובריים יוכל לנוח, ניצלנו אותו כמעט עד הקצה. מה שמתוכנן לקיץ, יישאר לקיץ". קין דוחף לשיפור היעילות במצבים הנייחים: "צריכים להיות הרבה יותר מגוונים". משפתי צפוי להמשיך בשער

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

אחרי הניצחון בדרבי שלשום ולקראת המפגש מול הפועל פתח תקוה מחרתיים, מודים במכבי תל אביב שהם חייבים לשפר אלמנט לקוי מאוד במשחק ההתקפה של הקבוצה והוא ניצול מצבים מקרנות וכדורים נייחים. בקבוצה סופרים בממוצע למעלה מ-10 כדורים נייחים וקרנות בכל משחק, מהם הקבוצה לא מייצרת דבר.

המאמן רובי קין שוחח על כך עם השחקנים וביחד עם צוות האימון שלו ובתוכו מאמן השוערים שאמור להיות הדומיננטי בתחום הזה, יש שאיפה להשתפר ולהתקדם במוטיב ההתקפי הזה שכמעט שאינו מנוצל להבקעת שערים. "אנחנו צריכים להיות יותר מגוונים במשחק ההתקפה ולנצל משהו מכדורי הקרן הרבים", אומרים הבוקר במועדון.

במכבי תל אביב מרוצים מצירופו של עדן קארצב. "הוא ייתן לנו עומק בקישור. ייתן גוף וכוח. יוריס ואן אובריים יוכל מדי פעם גם לנוח כי ניצלנו אותו כמעט עד הקצה", אומרים במועדון. קארצב הושאל ולמכבי תל אביב אופציה לרכוש אותו בתום העונה בסכום גבוה, אבל זה לא מעסיק את ראשי המועדון. "מה שלקיץ, לקיץ. אנחנו רוצים ליהנות מעדן קארצב והלוואי שהוא יהיה מספיק טוב בארבעת החודשים הקרובים כדי לגרום לנו להרהר האם צריך לממש את האופציה בקיץ".

עדן קארצב, מכבי תל אביב
נענש לפני החזרה לישראל. קארצב במכבי תל אביב | אתר רשמי, מכבי תל אביב

בקבוצה מוטרדים ממצב הדשא באיצטדיון שלמה ביטוח בפתח תקוה. בקרית שלום זוכרים היטב את המשטח במפגש מול מכבי פתח תקוה וגם כעת לא מדובר במשטח מהטובים בארץ. בקבוצה עדיין לא נרגעו מהשער השני שספגה מכבי תל אביב בדרבי והם משוכנעים שלמרות הודעת איגוד השופטים, הוא היה צריך להיפסל. רועי משפתי אמור להמשיך בין הקורות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי