עומר אצילי נפרד מהקפטן צ'ארון שרי, גם ברק בכר לא הצליח להישאר אדיש

play
עומר אצילי שחקן מכבי חיפה עם צ'ארון שרי | מאור אלקסלסי
צפו: משפתי עצר שני פנדלים, מכבי ת"א ניצחה 2:4 את מכבי חיפה וזכתה בתואר 03:50

כוכב מכבי חיפה המריא להולנד בשל מצבו הרפואי של בנו והוא אמור לשוב בתום העונה. חברו לשעבר לקבוצה: "אחד הגדולים ששיחקתי איתם". מאמנו לשעבר: "שחקן נהדר ואדם מיוחד". גם דגו ומנחם נפרדו

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

אחרי החמצת הפנדל וההפסד למכבי תל אביב בגמר גביע הטוטו, צ'ארון שרי המריא הבוקר (חמישי) להולנד. כידוע, הקשר הושאל ממכבי חיפה לניימיכן המקומית וזאת בעקבות בעיה אישית שמונעת מבני משפחתו להגיע לישראל. מדובר ככל הנראה בפרידה זמנית, שכן קפטן הירוקים הכריז בעצמו כי "אחזור להניף את צלחת האליפות", אך ברשתות החברתיות נפרדו מהכוכב.

עומר אצילי, שזכה עם שרי בשלוש אליפויות ושיתף איתו פעולה בשלב הבתים של ליגת האלופות, כתב באינסטגרם: "אחד הגדולים ששיחקתי איתם. אוהב אותך אחי". ברק בכר, מאמנו לשעבר של שרי, כתב: "שחקן נהדר ואדם מיוחד". מאמן מכבי חיפה, מסאי דגו, כתב בפוסט שהעלה לאינסטגרם: "תודה על הכל, קפטן! כולנו אוהבים אותך ואנחנו נתגעגע אליך. נתראה בקרוב".

סאן מנחם, צ'ארון שרי, דולב חזיזה שחקני מכבי חיפה | דני מרון

סאן מנחם, לו קשר חברי קרוב מאוד עם שרי, נפרד גם הוא וכתב: "אח שלי! אני אוהב אותך, היה תענוג עבורי לשחק איתך ולהכיר אדם כמוך. אתה יחיד במינך. אני מאחל לך את כל הטוב שבעולם ובריאות לבן שלך. בהצלחה אחי ואני כאן לכל דבר".

שרי עצמו אמר אתמול לאחר המשחק: "רציתי שזה יהיה סוף טוב, כמו בסרטים. התרגשתי מאוד מתגובת האוהדים. זה מאכזב מאוד כי רציתי לעזוב עם התואר, אבל יש לנו תארים נוספים לקחת ואני מאמין שהקבוצה תעשה זאת. אתגעגע לחבר'ה. אני הולך הביתה ובקרוב אחזור, אפילו טוב יותר. למה אתגעגע? להכול. לא אמצא מה שהיה לי כאן בשום מקום אחר. חזיזה הוא אחי הקטן, אני יודע שהלב שלו נפגע. יש לנו קשר מיוחד, גם עם סאן מנחם. בעוד 4-5 חודשים כולנו נחזור, כמו שהיה בעבר. אמרתי לשחקנים – אני לא כאן, אבל אחזור כדי להניף את האליפות במאי".

צ'ארון שרי שחקן מכבי חיפה מאוכזב | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי