לא ימשיך כשוער ראשון בעונה הבאה? "מכבי חיפה תעשה חושבים לגבי כיוף"

play
שריף כיוף | מאור אלקסלסי
צפו: חלאילי כבש ראשון, ריינה השלימה מהפך מטורף וניצחה 1:2 את מכבי חיפה 04:06

גילי ורמוט התייחס לירידה ביכולתו של כיוף ב-103FM: "הוא סובל מחוסר ביטחון, אני חושב שהוא סוג של חידה לגבי העונה הבאה". על ההפסד המפתיע למכבי בני ריינה: "הקבוצה נראית סחוטה וחסרת אנרגיות"

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

פרשן ספורט1 וכדורגלן העבר גילי ורמוט עלה לשידור בתוכנית הספורט של 103FM וניתח את ההפסד המפתיע של מכבי חיפה, שרחוקה כבר חמש נקודות ממוליכת הטבלה מכבי תל אביב.

על ההפסד למכבי בני ריינה: "אני חושב שמכבי חיפה נראית סחוטה, עייפה וחסרת אנרגיות, וזה רק מבליט את הקסמים שמסאי דגו עשה עד עכשיו עם חיסורים מאוד משמעותיים. כשעלי מוחמד הוחלף שלשום אז אין לו מחליף, בטח כשמחמוד ג'אבר עדיין איננו. גם דין דוד איננו וכולם יודעים שבעיניי הוא הרבה יותר טוב מפיירו. העזיבה המפתיעה של צ'ארון שרי, שמאוד הפתיע אותי שמכבי חיפה לא סבלה מהחיסרון שלו עד עכשיו – ונגד ריינה ראינו את זה. שרי היה השחקן הטוב והחשוב ביותר במכבי חיפה. במשחק האחרון החיסורים הרבים באו לידי ביטוי".

שריף כיוף, איתמר ניצן שוערי מכבי חיפה בחימום | מאור אלקסלסי

על הירידה ביכולת של שריף כיוף, שהיה אשם בשער השני של ריינה ונראה לא טוב גם מול פיורנטינה: "הוא סובל קצת מחוסר ביטחון בתקופה האחרונה, ספג שישה שערים בשני המשחקים האחרונים. אני חושב שגם שריף הוא סוג של חידה לגבי העונה הבאה – האם אפשר לבטוח בו כשוער ראשון או לא. עד סוף העונה הוא יהיה שוער ראשון, זה בטוח, כי לא יחזירו את איתמר ניצן. בסוף העונה יעשו חושבים לגביו, כי זו עמדת מפתח לקבוצה שרוצה לזכות באליפות כל עונה. אני מאוד אוהב אותו ומחזיק ממנו, הוא שוער עתיד, אבל לקבוצה כמו מכבי חיפה זה שיקול".

האזינו לדברים

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי