שכר השחקנים והצוות המקצועי נחשף: כמה בני ריינה שילמה על ההישג?

play
סעיד בסול בעלים מכבי בני ריינה | מאור אלקסלסי
צפו: חלאילי כבש ראשון, ריינה השלימה מהפך מטורף וניצחה 1:2 את מכבי חיפה 04:06

אחרי הבטחת המקום בפלייאוף העליון, הבעלים סעיד בסול חשף את הסכומים ב-103FM. על עתיד מימר: "לא אוכל לעמוד בדרכו אם יחליט שהוא רוצה קבוצה גדולה יותר". וגם: האצטדיון החדש והעונה הבאה

(גודל טקסט)

אחרי שמכבי בני ריינה היממה את מכבי חיפה והבטיחה את מקומה בפלייאוף העליון, הבעלי סעיד בסול עלה לשידור בתוכנית הספורט של 103FM ושפך אור על ההישג וההכנות לעונה הבאה.

האזינו לדברים

על הבטחת המקום בשישייה הראשונה: "אני מבין שהפרשנים והעיתונאים לא ציפו להישג הזה, אבל אנחנו שם מתחילת העונה. עשינו קבוצה טובה ומאוזנת, עם אחת ההגנות הכי טובות בליגה והצלחנו לחבר את הקבוצה ביחד. בסוף, הפתענו את עצמנו ואת כולם והגענו לפלייאוף העליון".

הסכומים שהושקעו בקבוצה: "התקציב שלנו הוא מה שתוכנן מתחילת העונה. בינואר אפילו חסכנו כמה מאות אלפי שקלים – שחררנו שני שחקנים והבאנו שני שחקנים יותר זוליב. התקציב הוא 12 מיליון שקלים – 10 מיליון שכר שחקנים והשאר צוות מקצועי. יש לנו תקציב של 1.2 מיליון למחלקת נוער ועוד שני מיליון שקל מסביב. אני מביא כסף מהבית, אבל זה לא האישיו. לפעמים צריך מזל. בוא אני אגלה לך סוד, גם כשעלינו מהליגה הלאומית לליגת העל – עשינו את זה ב-4.8 מיליון. היום אני רואה את הקבוצות שרוצות לעלות לליגת העל – התקציב שלהן הוא 8 או 8.5".

סעיד בסול | מאור אלקסלסי

על העונה הבאה: "רוב השחקנים חתומים. אני אעשה שינויים בשלוש או ארבע עמדות. שרון מימר? לטנגו צריך שניים. אם מחר הוא יחליט שהוא רוצה ללכת לקבוצה יותר גדולה, אני לא אוכל לעמוד בדרכו. יש לי את הזמן להתחיל להתקדם ולתכנן את העונה הבאה, אני לא רוצה לחכות לדקה ה-90, בשבוע הבא אני אתחיל לעבוד ולהכין. לא דיברנו על הנושא הזה, נשב ביחד ונראה מה הכיוון. בשבילי כל עונה זו עונת הישרדות. אני אמיתי עם עצמי ויודע מה קורה".

על נושא הקהל והאפשרות לאצטדיון חדש: "העונה הגענו ל-700-800 מנויים, אבל אנחנו עדיין בבנייה של המועדון ואני חושב שבעונה הבאה יהיו יותר, ולאט לאט נגיע למספרים גדולים. אנחנו בדיבורים חזקים עם משרד הספורט ויש לנו תוכנית שנעשה אצטדיון עם 13,000 מקומות. יש קרקע ונראה לאן זה יתקדם. אנחנו באים לעשות אצטדיון אזורי לא עירוני, כי לתחזק אצטדיון ב-10,000 תושבים זה הרבה כסף ואתה לא יכול להפיל את זה על עירייה קטנה כמו ריינה".

לא רק הישארות, גם פלייאוף עליון. אנשי מכבי בני ריינה חוגגים | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי