שחקן העונה הסדירה? צפו בביצועיו המחשמלים של מילסון

play
שחקן מכבי תל אביב מילסון | אריאל שלום
מיטב הביצועים של מילסון בעונה הסדירה 09:44

הדריבליסט של מכבי תל אביב הוכיח פעם אחר פעם שאיתו ובלעדיו, לרובי קין יש שתי קבוצות שונות. צפו בכל השערים, הבישולים והלהטוטים

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

עדות לכמה חשוב מילסון למכבי תל אביב הנוכחית ניתן היה לקבל ביום חמישי שעבר, במשחק הגומלין של הצהובים מול אולימפיאקוס בשמינית גמר הקונפרנס ליג. הכוכב הגדול נפצע ודידה החוצה בדקה ה-14, ובלעדיו נראתה הקבוצה של רובי קין אבודה. היוונים ניצלו זאת כדי להשלים מהפך ענק עם 1:6 בדרך לרבע הגמר, ואם זה לא מספיק, חששה מוליכת ליגת העל ממידת כשירותו של שחקן הכנף האנגולי.

מילסון בכל זאת שב לכר הדשא ביום ראשון וסייע למכבי תל אביב לנצח את הפועל חיפה 1:3, אולם בתוספת הזמן שוב נפצע. למזלו, ולמזלה של המוליכה, יש כעת פגרת נבחרות, והאנגולי אמור לשוב ממנה כשיר לתחילת הפלייאוף העליון.

שחקן מכבי תל אביב מילסון
השחקן הכי חשוב של רובי קין? מילסון | אריאל שלום

המספרים לאו דווקא מספרים את כל הסיפור: מילסון כבש העונה שישה שערי ליגה ובישול עוד שלושה, אך הוא מוליך את כל ליגת העל בדריבלים (127) ודריבלים מוצלחים (69), וחשוב מכך – בלעדיו, ההתקפה הצהובה פשוט לא נראית אותו הדבר. כשיצא לאליפות אפריקה מוקדם יותר העונה ופספס שמונה משחקי ליגה, הצהובים השיגו שלושה ניצחונות בלבד והפסידו פעמיים למכבי חיפה. בלעדיו רשמה הקבוצה של רובי קין 12 נקודות מ-24 אפשריות, ואיתו 50 מ-54.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי