שחקן מכבי בני ריינה יעבור למכבי חיפה? "אף קבוצה לא פנתה אליי"

play
שרון מימר מאמן מכבי בני ריינה | מאור אלקסלסי
צפו: שער סולו אדיר ופצצה של חלאילי קבעו 1:2 לבני ריינה על מכבי חיפה 02:54

עתידו של שרון מימר ("רוצים לסגור, אבל יש מציאות"), האופציה על ורגאס ("יהיה לי מה לאכול") וגד עמוס ("יש לו חוזה לעוד שנתיים"). סעיד בסול דיבר ב-103FM והבהיר: "מי שלא טוב לו בריינה יכול ללכת"

(גודל טקסט)

אחרי שמכבי בני ריינה המפתיעה והמרעננת פתחה את הפלייאוף העליון עם ניצחונות אדירים על מכבי חיפה בסמי עופר והפועל באר שבע בבית, הבעלים סעוד בסול עלה לשידור בתוכנית הספורט של 103FM והתייחס בין השאר גם לעתידו של מאמן הקבוצה שרון מימר.

האזינו לדברים

בסול הסביר את הסיטואציה עם מימר: "אנחנו נשב איתו כנראה השבוע. יש מצוי ויש רצוי. אנחנו רוצים לסגור איתו אבל יש מציאות. אני מאוד אוהב את שרון כמאמן וכבן אדם וחושב שהוא אחד המאמנים הטובים בארץ. מצד שני, יש מאחוריו אנשים שנותנים לו גב מלא. בעונה שעברה הוא היה עם 6 נקודות מ-48 ואף אחד לא בא בטענות. להפך, נתנו לו גיבוי והתקשורת קטלה אותנו. פרשנים ממשיכים להגיד עכשיו שמימר הגיע לתקרה בריינה. בואו נהיה אמיתיים, בכדורגל הישראלי יש שתי קבוצות שהן בלבל אחר והן מתמודודת כל עונה על האליפות, ואין הפתעות שפתאום קבוצה שלישית או רביעית שאה ויכולה לזכות".

ימשיך בריינה? שרון מימר | קובי אליהו

על עתידו של פרדי ורגאס והאופציה של ריינה לרכוש אותו: "אתה חושב שאם אני ארצה לשלם 300 אלך יורו לא יהיה לי מה לאכול בבית? אני יודע מה יש לי בראש ואני יודע לנהל את זה, תשאיר את זה לי. להגיד לך שאני הולך לרכוש אותו או לא, יש לי עד ה-30 במאי להחליט. ייקחו לי שחקנים בקיץ? מי שלא טוב לו בריינה והוא לא רוצה להישאר, יכול ללכת".  

על גד עמוס שהוזכר כמועמד להצטרף לשורות מכבי חיפה: "יש לו חוזה לעוד שנתיים בריינה. האם הוא רוצה להישאר? אני לא קיבלתי אף פנייה מאף קבוצה ומאף אחד".

גד עמוס | מאור אלקסלסי

בסול סיפר: "היינו צריכים לקבל הרבה כסף ממדינות ערב אבל בגלל המלחמה זה נדחה. נראה מה יקרה. המלחמה לא פשוטה לאף אחד ובגלל זה קשה לדבר עם האנשים האלה. באיזה סכום מדבר? הרבה כסף. בשבוע שעבר התקיימה ישיבה עם שר הספורט ועם חבר הכנסת טיבי ועדיין אנחנו שואפים שנקבל את הכסף הזה של בניית אצטדיון, גם ממשרד הספורט וגם מאותם גורמים".

האם הכל יעלה לו יותר בעונה הבאה: "יש תקציב שאני בונה אותו ואני שומר על המסגרת ולא חורג ממנו. בינואר הצלחתי להוריד הוצאות ולחסוך. התחלנו להכין את עצמנו לעונה הבאה ונראה לאן נגיע".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי