מכבי חיפה תחתים שוער ברמה גבוהה מאוד? "מי שיהיה יותר טוב ישחק"

play
שריף כיוף שוער מכבי חיפה | מאור אלקסלסי
קורות, שערים של הכוכבים ומהומה גדולה: צפו בתקציר הסוער בין מכבי לחיפה 03:38

גיא חיימוב נשאל על כיוף בתוכניתו של יניב קטן ב"רדיו חיפה": "מכבי חיפה צריכה עוד שוער עם איכויות. השער בבלומפילד? זה לא גול של שריף". וגם:דעתו על מועמדות גד עמוס והאם הדיבורים על בכר פוגעים?

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

עוד לפני שנודע על הארכת חוזהו של שריף כיוף במכב חיפה, שוער העבר גיא חיימוב עלה לשידור בתוכניתו של יניב קטן ב"רדיו חיפה" וניתח את המצב של השוער שנמצא בתקופה פחות טובה.

חיימוב נשאל האם לדעתו שריף כיוף יכול וצריך להיות השוער הראשון של מכבי חיפה: "הוא שוער מאוד מוכשר אבל מכבי חיפה צריכה עוד שוער ברמה מאוד גבוהה שיתחרה איתו, ומי שיהיה יותר טוב שישחק. בהפועל באר שבע אני ודודו גורש דחקנו אחד את השני לקצה, זה הוציא מאיתנו את המיטב והגענו למצב של תחרות חיובית. מכבי חיפה זו קבוצה שמשחקת באירופה והיא צריכה עוד שוער עם איכויות. גד עמוס למכבי חיפה? הוא שוער טוב אבל הוא לא היה במעמדים גדולים".

גד עמוס שוער מכבי בני ריינה | מאור אלקסלסי

על השער שכיוף ספג בבלומפילד: "אם היה שחקן ששומר על ערן זהבי, זה היה עוזר לכיוף. ההחלקה? זה קורה. יש דברים שלא בשליטה שלנו. הוא לא נתן פס לשחקן יריב והיה גול. זה לא גול שלו, מה בן אדם לא יכול להחליק? אם הוא היה עולה לשחק בלי סטופקס הייתי מחליף את התשובה שלי".

על הפער ממכבי תל אביב: "נכון שהעונה נגמרה כביכול. עשר נקודות זה הרבה, אבל דברים יכולים להתפתח. אני לא אומר שזה מה שיקרה אבל זה יכול לקרות. בפלייאוף כשהמשחקים הם אחד נגד שני, פתאום איזשהו צמצום פער ואנחנו לא יודעים לאן זה יכול לקחת אותך".

ברק בכר | ברני ארדוב

הגעתו המסתמנת של ברק בכר: "הדיבורים מפריעים, חד משמעית. אנחנו יודעים כמה התקשורת בחיפה משמעותית וכמה היא נותנת את הטון. אני לא באמת בקיא בכל מה שקורה מאחורה אבל זה לא מוסיף. יש מספיק זמן להתעסק בעניין המאמן. לקבל קבוצה אחרי שלוש אליפויות, גם אם אתה מאמן הכי גדול שיש, מסאי הצליח לייצב ולהביא אותה למקומות יפים. אני לא אומר שמגיע לו או לא מגיע, ברק מבחינתי אחד המאמנים הכי טובים שיש, הוא אימן אותי והוא גם חבר. אני חושב שיש עוד זמן לדבר על המאמן הבא. התחיל פה איזה תהליך עם מסאי. הקבוצה אולי לא תיקח אליפות אבל עשתה עונה יפה באירופה. לחזור למאמן שלקח שלוש אליפיות זה קורץ. שום דבר לא מובטח, גם לברק, זו לא קבוצה מוכנה. לגבי מסאי, הוא עשה את המקסימום.

"גדלתי עם מסאי דגו, אנחנו בני אותו גיל והיינו יחד בנבחרות, הוא כל כך אוהב ומבין כדורגל. הפילוסופיה שלו מאוד מודרנית. צריך להבין, מסאי בא ממקום לא הכי גבוה וקיבל את הבמה הכי גדולה שיש – בניגוד לברק שעבר איזשהו תהליך כמאמן. עם ברק בכר הציפיות הן מינימום אליפות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי