יחזור למכבי חיפה? עומר אצילי קיבל בשורה מרגשת

בזמן שהירוקים רוצים להחזיר את הכוכב שהוביל אותם לזכייה בשלוש אליפויות, הוא זכה לחדשות שעשויות להשפיע גם על עתידו המקצועי

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

מכבי חיפה הודיעה על חזרתו של ברק בכר ושמה סוף לשמועות בנוגע לעמדת המאמן. בכר חתם לשנתיים והוא כבר מתכנן שינויים בסגל, כשבראש רשימת הרכש נמצא האקס עומר אצילי.

כוכב שלוש האליפויות הרצופות משחק באל עין מאיחוד האמירויות ומרוויח כסף גדול, אך בין הצדדים צפויות שיחות בנוגע לחזרה אפשרית לכרמל. ההערכה היא שעל מנת לפתות את השחקן לשוב, הירוקים יציעו לו חוזה דומה לזה שקיבל דיא סבע, שכזכור היה המשתכר הגבוה במועדון.

הסטורי של עומר אצילי | מסך אינסטגרם

ובזמן שבשורותיה של האלופה המכהנת מפנטזים על חזרתו של אצילי לכרמל, אתמול (ראשון) בשורה מרגשת מאד הגיעה מכיוונו. אור, אשתו, ילדה בשעה טובה את ילדם השלישי. אחרי בן ורוני, הזוג הצעיר הרחיב את התא המשפחתי והוסיף יורש עצר נוסף שנולד באמירויות. הכדורגלן הישראלי לא היה יכול שלא לחלוק את החדשות הנהדרות עם 107 אלף העוקבים שלו באינסטגרם, הוא שיתף תמונה של ילדיו עם העולל הקטן וכתב: "תודה לבורא עולם ולאשתי המדהימה על כל הטוב הזה".

ייתכן כי ילד נוסף יגרום למשפחת אצילי לרצות להיות בקרבת המשפחה והחברים כאן בארץ, אך נכון כידוע יש לו חוזה לעוד עונה עם כסף גדול מאוד. כמה גדול? אצילי בן ה-30 מרוויח באל עין יותר העונה 1.9 מיליון יורו ובשתי העונות הבאות הוא צפוי להשתכר 2.1 ו-2.3 מיליון יורו בהתאמה, כך שחזרה לירוק צריכה להשתלם לו.

מבחינה מקצועית, עד כה אצילי רחוק מלספק את הסחורה בקבוצתו, כשנכון לעכשיו הוא כבש 6 שערים ובישל 5 ב-22 הופעות בכל המפעלים. האם ישוב לסמי עופר להעיף ניצוצות ולקחת אליפות נוספת עם בכר? אולי. עד אז מאחל מזל טוב ובשעה טובה להולדת הבן. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי