"הכל לטובה": כוכב מכבי חיפה ובת הזוג שלו נפרדו

play קארין אדרי
קארין אדרי | מסך, אינסטגרם
צפו: דין דוד כבש צמד משני בישולים של פיירו, מכבי חיפה ניצחה 0:2 בדרבי 02:51

אחרי כשנה וחצי של זוגיות ודווקא כשהיה נראה שזה הולך לכיוון רציני, למדור נודע כי השניים החליטו לפרק את החבילה וללכת כל אחד לדרכו. אז למה בכל זאת המדור עדיין מפנטז על קאמבק מפואר ובלתי נשכח?

(גודל טקסט)

ביום שני קבע דין דוד שיא קריירה כשכבש צמד בדרבי החיפאי והעלה את מאזנו בליגה העונה ל-16 שערים. חלוץ מכבי חיפה השתווה לערן זהבי בפסגת מלכות השערים והוא יקווה לחלוף על פניו ולקטוף את התואר האישי, כשמי שבוודאי מתרשם מכושרו הוא מאמנו הבא, ברק בכר, שכידוע יחזור להדריך את הירוקים החל מהעונה הבאה. למרות ההישג האישי המרשים והתקווה לנס מקצועי במאבק האליפות בחמשת המשחקים שנותרו עד לסיום העונה, מחוץ לכר הדשא הגיעה בשורה מבאסת מכיוון דוד.

כבר לא. דין דוד וקארין אדרי | מסך אינסטגרם

החלוץ בן ה-28 ובת הזוג שלו בשנה וחצי האחרונות, קארין אדרי, כבר לא. למדור נודע כי השניים נפרדו אך בסביבתם בטוחים ש"הכל לטובה". כזכור, את הזוגיות ביניהם חשפנו רגע לפני שחיפה הניפה את צלחת האליפות בחודש מאי של השנה שעברה, כשהיו בתחילתה של מערכת יחסים אחרי שהכירו דרך הרשתות החברתיות. קארין הגיעה לתמוך בכדורגלן כמעט בכל המשחקים שלו מאז, ואף הייתה לצידו בזמן הפציעה.

בחודש מרץ האחרון דוד וקארין חגגו את יום ההולדת של החלוץ החיפאי בחופשה משותפת – ונראה היה שהזוגיות פורחת והולכת לכיוון רציני, אך נכון לעכשיו הם כבר מספר שבועות לא ביחד. אז אמנם החלוץ הלוהט של חיפה חזר לשוק הרווקים, אך גם הוא וגם האקסית הטרייה עדיין עוקבים אחד אחרי השנייה באינסטגרם והמדור כולו תקווה לקאמבק מפואר ובלתי נשכח.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי