"זה סוג של יתרון": ההפתעה שתסדר לקין ניצחון על דגו במשחק העונה?

play
רובי קין מאמן מכבי תל אביב עם מסאי דגו מאמן מכבי חיפה | אריאל שלום
צפו: הרחקה שנויה במחלוקת, חזיזים ושני שערים בין סכנין למכבי ת"א בדוחא 03:19

אורי אוזן דיבר ב-103FM לקראת המשחק המסקרן בין מכבי חיפה למכבי תל אביב: "הוא צריך לעבות את האמצע עם קניקובסקי בכנף". וגם: התלות הגדולה של הצהובים והרווח של המאמן הירוק להמשך הקריירה

(גודל טקסט)

אחרי הניצחון הגדול של מכבי חיפה והתיקו הדרמטי של מכבי תל אביב, פרשן ספורט1 אורי אוזן עלה לשידור בתוכנית הספורט של 103FM וניתח את יחסי הכוחות לקראת משחק העונה בשבת.

אוזן ניתח: "מילסון קיבל אדום בסכנין וזה מאוד מאוד משמעותי. ראינו כמה הוא משמעותי בעיקר כשהוא לא היה. מכבי תל אביב יודעת שתיקו די סוגר את הסיפור ומבחינתה זה סוג של יתרון, תלוי איך רובי קין יבוא למשחק. יהיה מעניין לראות מה הוא יעשה, הוא ניסה כמה דברים מול מכבי חיפה העונה ואף אחד לא הצליח לו. הוא שיחק רגיל, ניסה שלושה בלמים ויהיה מעניין לראות איך הוא ניגש למשחק הזה, כשהוא יודע שתיקו זו תוצאה שמשרתת אותו מצוין. לדעתי, הוא צריך לעבות את האמצע עם גבי קניקובסקי בכנף וכל הזמן הוא ייכנס פנימה. חובת ההוכחה על קין".

האזינו לדברים

אוזן המשיך ודבר על קין: "יש המון ביקורות מסביב אבל מבחינת העונה כולה, אפילו אם הוא יפסיד בחיפה, הוא יכול לסיים באזור 80 נקודות פלוס מינוס, שזה אפילו יותר מהעונות של ברק בכר במכבי חיפה. גם מבחינת הפסדים, הוא כרגע עם שלושה, בכר הפסידה חמישה ושישה בעונות שהוא לקח אליפות. זאת אומרת שהוא בקצב טוב. אממה, מול מכבי חיפה קשה לו, שזה מה שהיה לבכר כשהוא שיחק מול מכבי תל אביב, במיוחד בעונה הראשונה שלו במכבי חיפה".

מאבק האליפות נפתח? משפתי עם רובי קין | מאור אלקסלסי

אוזן סיכם: "יש תלות גדולה מאוד במילסון וראית מול סכנין שכשהוא לא טוב, קשה למכבי תל אביב מאוד. היה מבצע מאוד יפה של רוי רביבו שסידר לאושר דוידה את השער, אבל מכבי תל אביב מאוד מתקשה במשחק קבוצתי. צריך להבין שמשחק מול סכנין זה לא משחק מול מכבי חיפה שמשחקת פתוח. השאלה איך קין ינתח את המשחק הזה ולדעתי הוא לא צריך לנתח אותו ביחס למשחק האחרון בסכנין אלא ביחס למשחקים האחרונים מול מכבי חיפה, שהוא הפסיד אותם באמצע, כולל את התיקו בסיבוב הראשון בפלייאוף. דגו שינה שם במהלך המשחק, עשה לו שח-מט במחצית השנייה ומכבי תל אביב במזל יצאה עם נקודה.

"קין צריך לבוא למשחק הזה חכם ולעבות את האמצע, מכבי חיפה היא זו שצריכה לנצח בכל מחיר ויהיה מעניין לראות את הקרב בין המאמנים, שזו שנה ראשונה משמעותית שלהם. רובי קין זו שנה ראשונה ממש, דגו לא ימשיך בעונה הבאה אבל הוא עשה לעצמו שם מצוין העונה, לא משנה איך היא תסתיים. מאוד אהבתי את מה שהוא עשה בחיפה העונה והוא הרוויח לעתיד. כל קבוצה שתרצה עכשיו מאמן, הוא יהיה אחד השמות הראשונים שיעלו. אם הוא ינצח גם את המשחק הזה, הוא יסדר לנו שלושה מחזורים סיום מרתקים ויהיה לנו מעניין גם בצמרת וגם בתחתית, שלצופה האובייקטיבי זה תמיד טוב".

רובי קין מאמן מכבי תל אביב עם מסאי דגו מאמן מכבי חיפה | אריאל שלום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי