Sport1 Banner

"שמח שהיא נכנסה לי לחיים": תומר יוספי מאוהב ו"בקרוב כולכם תכירו אותה"

play
תומר יוספי | מאור אלקסלסי
צפו: פיירו ודוד שוב הצטיינו, מכבי חיפה דרסה 1:4 בחוץ את הפועל באר שבע 02:55

אדידס ישיקו נעל חדשה-ישנה ומי שגוייסו לכבוד המאורע הם כוכב הפועל חיפה וליאור רפאלוב מהיריבה העירונית. בן ה-37 התייחס למעבר הדירה ולתוכניות לפגרה, בן ה-25 בירך את מכבי ת"א ונשאל על עתיד זהבי

(גודל טקסט)

רגע לפני יורו 2024 שישודר בלעדית בחבילת הערוצים של ספורט1, באדידס העולמית ישיקו נעל כדורגל חדשה-ישנה בשם "f50". לכבוד המאורע החגיגי, במותג הענק גייסו שני כוכבים מחיפה – ליאור רפאלוב ממכבי ותומר יוספי מהיריבה העירונית הפועל.

קפטן הירוקים רפאלוב סיפר על הנעל החדשה: "לגמרי נעל שמשפרת ביצועים, אחד המודלים שאני נהנה לשחק איתם, שמח שהיא חזרה לשוק וכבר מחכה לעונה הבאה לשחק איתן".

על התוכניות לפגרה אמר הכוכב הוותיק: "להתאמן טוב ולהכין את עצמנו לעונה הבאה כדי שנוכל לזכות שוב בתואר".

על מעבר הדירה: "הרבה כאבי ראש בבניית בית אבל ללא ספק לא אשכח לקחת את הנעליים איתי. אני רוצה להנות מהחופשה הקצרה ולחזור חד מתמיד".

ליאור רפאלוב | אדידס ישראל

תומר יוספי, הנציג האדום שהיה ממצטייני העונה בליגת העל, אמר: "הייתה עונה מצוינת מבחינה אישית וקבוצתית ומגיע המון קרדיט לצוות ולשחקנים ששיתפו איתי פעולה. אני עם הפנים קדימה כבר לשנה הבאה ומקווה שבעזרת השם הדברים יסתדרו, יהיה בסדר".

הקשר פירגן לאלופה הטרייה: "קודם כל, מזל טוב למכבי תל אביב על האליפות. אני חושב שהעונה הזאת הייתה עם המון עליות וירידות לכל הקבוצות בליגת העל מהמקום האחרון עד המקום הראשון הייתה רכבת הרים גדולה. אני מאחל מזל טוב אבל מסתכל על הקבוצה שלי ואנחנו עם הפנים קדימה להמשך".

תומר יוספי | אדידס ישראל

על עתידו של זהבי: "ערן הוא חלוץ מוביל בארץ ובכל קבוצה שהוא שיחק בה, בין אם באירופה, בסין או בליגת העל – בסוף זאת החלטה אישית שלו ושל המשפחה ואני מאחל לו המון בהצלחה בהמשך הדרך".

על בת הזוג החדשה שלו, אמר יוספי: "הכרתי את דור דרך חברים משותפים לפני כמעט חמישה חודשים. בקרוב כולכם תכירו אותה, היא בחורה מדהימה עם משפחה יוצאת דופן. אני שמח שהיא נכנסה לי לחיים, היא הביאה לי אור ואני מקווה שככה זה ימשיך בעזרת השם".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי