בחדרה מרוצים: "צחקו וזלזלו בנו, הוכחנו שאנו גברים"

במועדון סגרו חשבון עם המבקרים אחרי ה-0:3 על ק"ש, חסן נפצע וכנראה לא ישוב העונה. מסיקה ומוגרבי נדרשו לקצץ, הקשר סירב והקבוצה תוכל להיפרד מהשניים לפני תחילת העונה הבאה

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

זמן רב חיכו בהפועל חדרה להרגיש שוב את טעם הניצחון ואתמול (רביעי) עשו זאת בסטייל, עם 0:3 על קריית שמונה. "לא מעט צחקו וזלזלו בהפועל חדרה בשבועות האחרונים אולי בחלק מהמשחקים זה היה בצדק, אבל הוכחנו שזו קבוצה של גברים וקבוצה ספורטיבית, ככה נישאר עד תום העונה", אמרו במועדון אחרי המשחק.

בחדרה שיבחו את היכולת של הקפטן מנשה זלקה וגם את זו של המחליפים, ביניהם אליאל פרץ שכבש שער מרהיב. פרץ, כידוע, חתם בוולפסברגר האוסטרית ואף שוחח בתחילת השבוע עם המאמן שרון מימר על הפחתה בדקות המשחק שלו, אך עדיין יקבל הזדמנויות בשני המשחקים שנותרו לקבוצה. מי שככל הנראה לא ישוב לשחק העונה הוא הבלם ירין חסן, שנפצע בשריר הירך האחורי וייבדק בימים הקרובים.

במקביל, במועדון כבר חושבים על העונה הבאה ומעבר לרצון לצרף שחקנים חדשים, בקרוב ייערכו פגישות עם ריף מסיקה ופיראס מוגרבי שחתמו בקבוצה בחלון ההעברות של ינואר. השניים יידרשו לקצץ בשכרם בהתאם להסכם עליו חתמו שאר השחקנים, כאשר שיחה ראשונה עם מסיקה כבר התקיימה והקשר סירב לקיצוץ. בחדרה ציינו כי בחוזים שנחתמו ישנו סעיף לפיו הקבוצה תוכל להיפרד מהשניים עוד לפני פתיחתה של עונת 2020/21. אגב, מוגרבי ממשיך בתהליך השיקום שלו מהקרע ברצועה הצולבת בברכו, ועדיין לא ברור מתי יחזור לכשירות מלאה.

ריף מסיקה
סירב לקצץ, חדרה תוותר עליו? | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי