בבית"ר ממתינים לשועה. הקבוצה צפויה לצרף גם קשר אחורי

ירדן שועה
ירדן שועה | מאור אלקסלסי

אחרי שגיששו סביב האפשרות להשאיל את חלוץ מכבי חיפה, ההערכה היא שהירוקים יסכימו למתווה. פלומיין יימכר גם במחיר של ויתור כלכלי. ומה עם איינבינדר?

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים ממתינה לירדן שועה. השבוע פרסמנו כי גורמים במועדון גיששו במטרה לקבל את החלוץ בהשאלה בעונה הבאה, כשהבעלים משה חוגג צפוי לאשר את מימון שכרו אם יגיעו לבירה. שועה מוערך מאוד על ידי בעלי הקבוצה וגם על ידי הצוות המקצועי, שרצה להביא אותו בינואר למועדון, אך מכבי חיפה סירבה. כעת, לאחר שהבשילו התנאים, נראה כי הירוקים יסכימו להשאיל אותו במהלך פגרת הקיץ.

על פי שיחות עם סוכני שחקנים, נראה כי בית"ר צפויה לצרף בקיץ גם קשר אחורי. אתמול התברר שדן איינבינדר עשוי שלא להמשיך במועדון אם תגיע הצעה מקבוצה אחרת. נראה כי הסיבה העיקרית לכך היא שכרו הגבוה.

אחת המטרות היא לשחרר גם את ארבעת הזרים פרט לדיוגו ורדסקה ובראשם את פרדי פלומיין. במועדון יעשו כל מאמץ להיפרד ממנו בקיץ, גם במחיר כלכלי. אם ליוואי גרסיה לא יימכר, ייתכן ובית"ר לדרוש ממנו לקצץ בשכרו, שעל פי ההערכות עומד על כ-280 אלף יורו.

בנושא אחר, מקס גרצ'קין ייעדר מהמשחק הקרוב נגד הפועל חיפה (ראשון, ישיר בספורט4 ב-20:30) בשל צבירת כרטיסים צהובים ואורי מגבו יחליפו. באימון היום נטל חלק הקשר מיכאל אוחנה, שאף השתתף במשחקון.

ירדן שועה, אייל גולסה
ירדן שועה, אייל גולסה | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי