מסתמן: גם בעונה הבאה הפועל חיפה תשחק עם חמישה זרים

סילבס וכץ כבר חושבים על העונה הבאה ועל המענק מהמנהלת. פדידה זכה להצעה ראשונית להארכת החוזה, אראל צפוי לפתוח נגד בית"ר

(גודל טקסט)

הפועל חיפה ערכה היום את האימון המסכם לקראת המשחק מחר מול בית"ר ירושלים (ראשון, 20:30 בספורט4), אולם במועדון מודים בכך שהראש חושב לא פחות גם על הדרבי ביום רביעי נגד מכבי חיפה.

על פי המסתמן, יבוצעו מספר שינויים בהרכב של חיים סילבס ואחד מהם יהיה חילוף כפוי מכיוון שהקשר סער פדידה ייעדר בגלל צהובים ואחד מהשניים – ואותו יחליף גל אראל במרכז השדה. בנוסף, קיימת התלבטות בין אופיר מזרחי ליאקוב סילבסטר בחוד ההתקפה.

השבוע פרסמנו כי פדידה, שטרם חתם על חוזה חדש, בוחן גם אופציות בחו"ל במקביל להצעה הראשונית שקיבל לאחרונה מהפועל חיפה, אך נראה כי השבוע הצדדים יחלו במו"מ להארכת החוזה. "פדידה שחקן צעיר ומוכשר שהפך לשחקן בית ואנחנו מאוד רוצים אותו", אמרו בחיפה.

סער פדידה
סער פדידה | דני מרון

המאמן חיים סילבס אמר לקראת המשחק מחר: "ברור שבשל סמיכות המשחקים נצטרך לעשות רוטציה ולחלק את הכוחות כדי לשמור על השחקנים. בבית שלנו, גם מול בית"ר אנחנו רוצים להמשיך ביכולת טובה כמו מול מכבי תל אביב והפעם לנצח את המשחק. מצפה לנו משחק קשה מול קבוצה עם שחקנים מוכשרים וסגל מצוין ונעשה את המקסימום כדי להמשיך את היכולת הטובה ולהביא את הנקודות".

כידוע, השבוע סילבס חתם רשמית על חוזה חדש והוא כבר מנהל שיחות עם קברניטי הקבוצה והבעלים יואב כץ על בניית הסגל לעונה הבאה. כמו שזה נראה כעת, הקבוצה לא תשתמש במכסת הזרים המלאה ותישאר עם חמישה זרים בלבד. נראה כי האכזבה של רוב הזרים מהעונה האחרונה, מהם רק יסמין בוריץ' ימשיך בעונה הבאה, הובילה את ראשי המועדון להסתמך על השחקנים הישראליים בתוספת למענק שיגיע ממנהלת הליגה על סך כ-300 אלף שקלים.

הרכב משוער: יסמין בוריץ', דור מלול, מיקי סירושטיין, גיא משפתי, ניקולה גולאן, גל אראל, לירן סרדל, תומר אלטמן, נס זמיר, אלמוג בוזגלו, אופיר מזרחי (יאקוב סילבסטר).

יסמין בוריץ'
יסמין בוריץ' | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי