אג'ידה ערך הופעת פרידה מחדרה, ניסיון לשכנע את אנסה לחתום

השוער לא צפוי להישאר, חלוץ רעננה מעדיף לשחק בקבוצה בכירה יותר. איפוק אחרי ה-2:2 מול רעננה: "זה היה משחק של סוף עונה". זלקה: "תכננו לחגוג שער בסולידריות למאבק השחורים בארה"ב"

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

הפועל חדרה יצאה אתמול (שבת) ממשחק הבית האחרון שלה לעונה זו ברגשות מאופקים. הקבוצה סיימה ב-2:2 מול הפועל רעננה, ומצד אחד היא כבשה שני שערים והגיעה למספר רב של מצבים, אך מאידך גם ספגה שני שערים ויצאה עם נקודה אחת בלבד.

"זה היה משחק של סוף עונה עם הרבה בלאגן בשני צידי המגרש", אמרו במועדון והוסיפו: "הטעויות בהגנה לא מקובלות ואם זה היה קורה בשלב מוקדם יותר בליגה זה היה מתקבל בכעס".

בינתיים, בחדרה כבר חושבים על העונה הבא ומתכוונים לערוך השבוע סבב שיחות עם מספר שחקנים. בין השאר, חגי גולדנברג, וויסאם רבאח ודיא לבאבידי יזומנו למשרדי המועדון ויקבלו הצעה לחוזה חדש תחת הקורונה, ובקבוצה ינסו להשאיר גם את מוחמד אבו פאני שמושאל ממכבי חיפה.

ויסאם רבאח
וויסאם רבאח | אריאל שלום

מי שלא צפוי להישאר הוא השוער אוסטין אג'ידה, שחזר אל בין הקורות מתוך רצונו לשחק במשחק הביתי האחרון של העונה. כמובן שגם הקפטן מנשה זלקה ימשיך בעונה הבאה, ואמש הוא כבש שער בכורה בליגת העל. בסיום ההתמודדות השחקן סיפר: "כבשתי, אבל לא ניצחנו וחבל. עשינו את המשחק קשה ובמקום להוביל 0:3 יצאנו עם 2:2. זה לא נורא, כי המטרה שלנו הייתה להישאר בליגה ואת זה עשינו כבר מזמן".

זלקה גם התייחס לחגיגת השער ואמר: "כבר באימון המסכם דיברנו שאחרי שנבקיע נפגין ביחד סולידריות במאבק השחורים בארצות הברית, ואני שמח שדווקא לי יצא לכבוש. אני מקדיש את השער לחיילי צה"ל. עתידי? לא האמנתי שבגיל 30 ואחרי שעשיתי שלוש שנים שירות קרבי אהיה קפטן בליגת העל, אבל אני מודה להפועל חדרה ואני פה בכדי להישאר".

בנושא אחר, בקבוצה מתכוונים להיפגש השבוע שוב עם חלוץ הפועל רעננה יוג'ין אנסה ולנסות ולשכנע אותו לחתום בחדרה. כזכור, החדרתים סיכמו עם בעלי רעננה אשר אלון על רכישתו של השחקן, אבל אנסה עצמו מעדיף לשחק בקבוצה בכירה מחדרה ואף זוכה להתעניינות מהליגה הטורקית הראשונה.

אוסטין אג'ידה
אוסטין אג'ידה | אריאל שלום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי