הפועל ב"ש לבכר: סכם במכבי חיפה ואז ננהל משא ומתן

המאמן צפוי לקבל שחרור, אך יפוצה. אכזבה במועדון אחרי ההפסד הרביעי למכבי חיפה: "פתאום גם המקום הרביעי לא בטוח". טאהא נראה מאוכזב לאחר החילוף

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

בהפועל באר שבע קיוו לחולל הפתעה בסמי עופר ולהידבק לבית"ר ירושלים במאבק על המקום השלישי, אבל חניכיו של יוסי אבוקסיס צריכים לקוות שבית"ר ירושלים לא תנצח הערב את הפועל חיפה ותגדיל את הפער (ראשון, 20:30 בספורט4), מה שיקרב אותה עוד יותר לאירופה דרך המקום השלישי.

למעשה, ניצחון של הירושלמים היום ובאר שבע תנסה לחפש את הכרטיס בגמר הגביע, בעזרת תואר וניצחון על מכבי פתח תקוה. ההפרש, ערב המשחק של בית"ר, עומד על חמש נקודות. "פתאום גם המקום הרביעי לא בטוח", אמר אחד השחקנים בסיום. ניצחון של הפועל חיפה על בית"ר הערב יקרב את האדומים מהכרמל מרחק שלוש נקודות מהמקום הרביעי.

לואי טאהא הוחלף במחצית ראשונה בעקבות האדום שספג אורן ביטון וירד עצבני לספסל. גם אלטון אקולטסה נראה כעוס אחרי שהוחלף. נקודת האור במשחק הייתה שיתופו של עוד שחקן צעיר. ביום שישי דיווחנו כי יוסי אבוקסיס החליט לתת הזדמנות לקשר הנוער איליי מדמון, שפתח אתמול בהרכב אחרי שבמשחק הקודם המאמן נתן הזדמנות לנתי אסקיאס הצעיר. "נראינו לא טוב אתמול. בלי קשר לשער שנפסל, הגיע לחיפה לנצח", אמר אחד השחקנים הלילה.

אורן ביטון | מאור אלקסלסי

במועדון הודיעו לברק בכר כי עליו להגיע להסדר עם מכבי חיפה ורק אז ינוהל משא ומתן לגבי ההפרשים אותם המועדון חייב לו. החוזה במכבי חיפה יהיה נמוך יותר, כשעלות שכרו בשנתיים הקרובות מגיעה לכדי 4.2 מיליון שקל. במועדון ייפגשו בקרוב עם יוסי אבוקסיס, לאחר שבסוף השבוע פנתה ההתאחדות לאלונה ברקת ויידעה אותה כי הוא מועמד לנבחרת ישראל. אם יעזוב, מרקו בלבול וניסו אביטן כבר הוזכרו כמועמדים להחליפו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי