"לשחקנים לא הייתה סיבה להיות בקשר עם נערות בגיל הזה"

בתום חקירת שחקני מכבי תל אביב, לאחריה הוחזרו להם הטלפונים הניידים שלהם, פרקליטת הנערות מגיבה. השאלה המרכזית: האם הוגשו לקטינות משקאות אלכוהולים

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

פרקליטת אחת הנערות, עו"ד רומי קנבל, מסרה לספורט1 במהלך החקירה: "השחקנים כשלו כשל רוחבי בהתנהלותם. אין ולא הייתה יכולה להיות להם כל סיבה להיות בקשר עם נערות בגיל הזה. השאלה החשובה והמרכזית שצריכה להישאל היא – האם היה עליהם לדעת את גיל הנערות ומה הם עשו או לא עשו על מנת לברר זאת. כאשר מדובר בשחקנים אשר להם כוח השפעה על קהל המעריצים הצעירים – האחריות עליהם חייבת להיות מוגברת".

כזכור, מוקדם יותר, בתום שלוש שעות בהן שהו בימ"ר מרכז, הסתיימה החקירה הנוספת של הכדורגלנים והמשטרה השיבה להם את הטלפונים הסלולריים שנלקחו מהם. השאלה המרכזית שעלתה בחקירה היא שאלת הגשת האלכוהול לקטינות. הגרסאות בין הצדדים סותרות והקטינות טוענות מפורשות כי קיבלו אלכוהול מהשניים. "אנו מאשרים כי הסתיים הליך החקירה באזהרה שהחל הבוקר בתיק החקירה שעניינו חשד לעבירות מין בקטינות. החקירה נמשכת", נמסר באותה שעה.

את שני הכדורגלנים מייצגים עורכי הדין עדי כרמלי וינון היימן, אשר מאמינים שהתיק ייסגר בקרוב והשניים יוכלו לחזור לקבוצה שלהם. במכבי תל אביב עדיין לא התקבלה כל החלטה האם להשאיר את השניים בקבוצה ועד שהפרשה תיגמר התקבלה החלטה כי העונה הם לא יחזרו לשחק. 

פרשת הקטינות

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי