קצב: "הפתרון המושלם הוא ששועה לא יהיה במכבי חיפה"

ירדן שועה
ירדן שועה | מאור אלקסלסי

סוכנו של חלוץ הירוקים דיבר על מצבו ב-103FM: "רואים שהשידוך לא מוצלח בינתיים, אולי בעתיד הוא כן יהיה. יבוא מאמן ויחליט. אם נבין שהכיוון הוא שירדן לא ישחק, נחפש מקום אחר". וגם: מה עם אופציית חו"ל?

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

זהות מאמן הקבוצה בעונה הבאה היא הנושא הבוער ביותר מבחינת מכבי חיפה ואוהדיה, אך יש גם סוגיה נוספת שהפתרון שלה תלוי בתשובה לשאלת האיש על הקווים: האם ירדן שועה ילבש את המדים הירוקים ב-2020/21? סוכנו של החלוץ הסורר, גלעד קצב, התראיין הערב (ראשון) לתכנית הספורט של 103FM והתייחס למצבו של השחקן והאופציות העומדות בפניו.

"בסך הכל, ירדן רוצה להיות חלק מהמערכת. הוא סיים את השנה הזו ומתאמן לבד, פנינו לעונה הבאה", פתח קצב את דבריו, "בסופו של דבר, כשמכבי חיפה תחתים מאמן, הוא זה שיחליט לגבי ירדן. מה יקרה אם יוחלט שלא להמשיך איתו? לקבוצה יש את הרצונות שלה ואנחנו צריכים להתחשב, היא בעלת הכרטיס וירדן תחת חוזה שם. אם נבין שהכיוון הוא ששועה לא ישחק, נחפש מקום אחר".

אילו קבוצות מוכנות לשלם את שכרו: "הרבה קבוצות רוצות את ירדן. ברור שחלק מהשמות שעלו בכלל לא רלוונטיים בגלל השכר. יש גם את אופציית חו"ל שאנחנו רוצים להבין אם היא ריאלית מבחינתו, כי אם לא – אין על מה לדבר".

האם שועה מקבל ייעוץ כדי למנוע בעיות משמעת: "כל מה שמסביב לכדורגל, תלוי רק בו. הוא עבר שנה מאוד קשה, הן מקצועית והן אישית. אנחנו לא מחפשים פה אשמים ומחלקים את אחוזי האשמה בינו לבין בלבול. הצוות שלנו נמצא עם ירדן ותומך בו. מה הפתרון המושלם לשני הצדדים? בעיניי, זה שהוא לא יהיה במכבי חיפה. אולי יבוא מאמן 'פלוני' ויגיד שהוא רוצה אותו בקבוצה, שהוא יטפל בו ושהוא מתאים. מכבי חיפה לא נגד ירדן שועה, ההנהלה – יענקל'ה (שחר) ועוזי (מור) ואסף (בן דב) מאוד אוהבים את ירדן ועשו הרבה דברים טובים בשבילו העונה. המילה מכירה לא רלוונטית פה בכלל".

לסיום, קצב דיבר על ההחלטה כי שועה לא ישחק עד תום העונה: "כולם היו בפגישה חוץ מעוזי. הוחלט בהסכמה הדדית לסיים את השנה בלי ועדות משמעת ועונשים, כי אם הוא היה נשאר בשבועיים האלה, היו רק צרות לשני הצדדים. ננסה לעשות את הכי טוב לעונה הבאה. אני בקשר מדהים עם ירדן ואמרתי לו שבעיניי, הוא עשה דברים לא טובים ולא נכונים. נורא קל ליפול עליו, כי הוא גם נתן לזה לקרות, אבל בסוף מכבי חיפה יודעת מה קרה לא טוב עם ירדן וגם הוא יודע. לא אמרנו שאנחנו מושלמים ולא עשינו כלום. ירדן מבין מה הוא עשה, יש עניין בינו לבין מרקו שאני לא צריך להיכנס אליו. המאמן עשה אחלה עבודה בחיפה והוא זה שקובע. בינתיים אנחנו רואים שהשידוך לא מוצלח, אולי בעתיד הוא כן יהיה".

האזינו לראיון עם גלעד קצב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי