דראפיץ' וברדה לא יעזבו מיוזמתם: "נתניה תצטרך לשלם פיצוי הולם"

השניים מוכנים לקצץ רק 30 אחוז משכרם ולא 50 כפי שדורשים במועדון. המנכ"ל הודיע: קיימת אפשרות שרק אחד מהם יישאר בעונה הבאה. וגם: עמוס וקהת מבוקשים, עזרא ומלמד בוחנים אופציות

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

בימים כתיקונם הפסד 5:2 של מכבי נתניה היה בוודאי תופס את הכותרות הראשית במדורי הספורט, אך העונה הכושלת של היהלומים הביאה עמה אדישות מסוימת. כל החולשות של הקבוצה באו לידי ביטוי אתמול במשחק מול אשדוד: הרחקה של שחקן, משחק הגנתי חלש והתפרקת מנטלית שהסתיימה בתבוסה כואבת. "מביך שכמעט בכל משחק אנחנו מסיימים בעשרה שחקנים. כולנו מחכים שהעונה הזו תיגמר כבר. הקורונה רק העצימה את המפולת", אמר גורם במועדון.

בנוגע לעונה הבאה, ניב גולדשטיין, שצפוי בעצמו לעזוב, ינסה להגיע לסיכום מול סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה שכידוע מחזיקים בחוזה לעונה הבאה. המנכ"ל דורש משני המאמנים לקצץ 50 אחוז משכרם, אולם בשלב זה הם מוכנים להפחית רק 30 אחוז. לפיכך, גולדשטיין כבר הודיע כי נתניה לא תוכל להשאיר את שניהם והם עלולים להפריד כוחות לראשונה מאז 2013, אז התחילו לעבוד ביחד בבית"ר תל אביב רמלה.

דראפיץ' עצמו הבהיר אתמול כי מבחינתו יש לו ולברדה חוזה לעונה הבאה והם כבר בונים את הקבוצה. "אם במכבי נתניה רוצים להיפרד מהם, יצטרכו לשלם פיצוי הולם", אמר מקורב למאמנים. גם בקרב השחקנים בשלב זה אין הסכמה בנוגע לקיצוץ. אמנם הייתה במועדון תקווה לאחר שהקפטן, אלמוג כהן, הסכים לקיצוץ של 50 אחוז, אולם בשלב הזה מרבית השחקנים מסרבים ליישר קו.

מדובר בין היתר בשוער דני עמוס ובקשר רועי קהת, שמעוררים עניין אצל קריית שמונה, בה שניהם שיחקו בעבר, זאת בהנחה שהקבוצה הצפונית תנצח את נס ציונה במחזור הסיום ותשרוד בליגה. גם חן עזרא וגיא מלמד מסרבים בשלב זה לקצץ וצפויים לבחון אופציות נוספות. כמו במרבית משחקי הבית של הקבוצה בתקופה האחרונה, גם הפעם המתינו מחוץ לאצטדיון עשרות אוהדי נתניה ודרשו את התפטרותם של המאמנים.

רועי קהת
רועי קהת | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי