עידן שום: "אני ואבא מאוכזבים, הקבוצה הייתה שווה הרבה יותר"

שחקני הפועל כפר סבא
שחקני הפועל כפר סבא | אודי ציטיאט

בנו של יצחק שום, בעלי הפועל כפ"ס, התראיין לתכנית הספורט של 103FM והצהיר: "שואפים למקומות 5-6, לא רוצים להילחם על החיים בכל עונה". וגם: עתידו של עמיר תורג'מן

קבוצות: הפועל כפר סבא
(גודל טקסט)

הפועל כפר סבא הבטיחה את ההישארות שלה בליגה כבר במחזור הקודם, כשגברה 2:3 על מ.ס. אשדוד. עם זאת, נראה שהציפיות של הבעלים שלה, יצחק שום, היו אחרות לגמרי העונה. שחקן העבר, נציג הבעלים ובנו, עידן שום, התראיין היום (שני) לתכנית הספורט של 103FM ולא הסתיר שהשאיפות היו גבוהות יותר העונה.

"בתור מועדון שעבר בשנים האחרונות טלטלה גדולה, רצינו להתייצב ולהישאר בליגה כמובן", אמר שום. "בשנה הבאה כמובן נשאף להרבה יותר. אנחנו מאוד שמחים מההישארות, אבל גם אני וגם אבא שלי מאוכזבים כי אנחנו חושבים שהקבוצה הייתה שווה הרבה יותר. יש ליגה של 4-5 קבוצות גדולות ועוד ליגה של כ-10 קבוצות בה אנחנו שואפים להיות הקבוצה מספר אחת – מבלי לפגוע בקבוצות האחרות".

"אנחנו חושבים שיכולנו להשיג הרבה יותר, אנחנו שואפים ליותר מהישרדות", המשיך נציג הבעלים. "יש לנו שחקנים טובים. אם אני מסתכל על הסגל של הפועל חיפה, אני לא חושב שיש לנו שחקנים פחות טובים ואני לא חושב שאנחנו מועדון קטן יותר. ככה אנחנו רואים את זה בעיניים שלנו. בסופו של דבר הם בפלייאוף העליון ואנחנו הבטחנו הישרדות שלושה מחזורים לסיום. אני לא חושב שבן אדם קם בבוקר בשביל לשרוד, אנחנו רוצים לחיות ולא להילחם על החיים שלנו בכל עונה. זה לא טוב ללב שלנו ושל האוהדים שלנו. לא נגיע ככה לשום מקום".

יצחק שום
יצחק שום | מאור אלקסלסי

"שחקן כמו בן רייכרט לא נופל מאף שחקן של הפועל חיפה או הפועל חדרה", הוסיף שום. "הזרים שלנו הם זרים טובים, אבל כל הדברים האלה הם בסוף דיבורים ולא מה שקרה על המגרש. אם נביא שלושה-ארבעה שחקנים טובים אז אני חושב שאנחנו צריכים לשאוף למקום 5-6 ולפלייאוף העליון.

האם המאמן עמיר תורג'מן ימשיך: "חיכינו שעונה תסתיים. נשב איתו. יש את הרצונות של עמיר ויש את הרצונות של המועדון. נצטרך לראות שזה מסתדר".

האם איתמר ישראלי ועומר פדידה יישארו אחרי העונה הטובה שלהם: "ישראלי ופדידה הם שני שחקנים שעשו עונה מצוינת ונרצה להשאיר אותם. צריך להבין שמצד אחד שחקנים רוצים להשתדרג בשכר אחרי עונה טובה, אבל המועדונים היום, גם הגדולים יותר, נמצאים בחוסר ודאות. יש לנו את התקציב שלנו ואנחנו לא יכולים להביא כסף מאיפה שאין. התחלנו לדבר עם ישראלי. נוכל להתמודד עם מועדונים אחרים בסדר הגודל שלנו, אבל אם הוא יקבל הצעה מקבוצה גדולה אז לא נוכל להתמודד עם זה ונחפש מישהו אחר. יש לנו גם שוער שני מצוין שיכול להיות שוער ראשון, אבל כרגע אנחנו רוצים למצות את העניין מול ישראלי".

איתמר ישראלי
איתמר ישראלי | דני מרון

האם שוקלים איחוד עם הפועל רעננה: "מבלי לפגוע ברעננה, בקבוצות כדורגל כסף זה דבר חשוב – אבל גאווה ומסורת חשובות הרבה יותר מכל דבר. בלי עבר אין עתיד. הפועל כפ"ס מעולם לא תתאחד עם רעננה, אין לנו למה לעשות את זה. אנחנו רוצים שהמועדון שלנו יגיע רחוק".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי