יואב כץ: "ניצחון בדרבי יהיה סוף מעולה לעונה טובה"

בעלי הפועל חיפה מרוצה מהמאמן חיים סילבס ומשחקניו ומקווה להשיג שלוש נקודות נגד מכבי חיפה (רביעי ב-20:25, ספורט4). משפתי קיבל הצעה לחוזה חדש, התלבטות בין סילבסטר למזרחי

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

אחרי שהוציאה נקודה מול בית"ר ירושלים ונוצחה עד כה בפלייאוף העליון רק על ידי האלופה מכבי תל אביב, הפועל חיפה תערוך היום את האימון המסכם לקראת הדרבי האחרון של העונה בו היא תארח באצטדיון סמי עופר את מכבי חיפה (רביעי החל מ-20:25, ישיר בספורט4).

בהפועל חיפה מקווים להפתיע את היריבה העירונית ולסיים את הפלייאוף העליון בטעם טוב. "אנחנו מרוצים מאוד ממה שעשינו עד כה בליגה. רוב העונה שלנו הייתה טובה וניצחון בדרבי יהיה סוף מעולה", אמר בעלי הקבוצה יואב כץ לספורט1.

מבחינה מקצועית, נראה שחיים סילבס יערוך מספר שינויים כאשר סער פדידה צפוי לחזור להרכב על חשבונו של קווין טאפוקו, שמתח את המפשעה ולא יהיה בסגל. תומר אלטמן אמור לפתוח על חשבונו של גל אראל. בחלק ההתקפי, המאמן מתלבט בין אופיר מזרחי ליאקוב סילבסטר. באשר לדור מלול, שנפצע מול בית"ר ירושלים, המגן עשוי להיות כשיר.

מתן חוזז, גיא משפתי
מתן חוזז, גיא משפתי | דני מרון

המאמן חיים סילבס לקראת הדרבי: "מדובר במשחק חשוב לנו ורוצים להמשיך את העונה הנהדרת וניצחון בדרבי יכול להיות סימן קריאה לעונה הטובה וזה חשוב לצוות, ההנהלה, השחקנים והאוהדים ונרצה לשמח את כולם. אנחנו רוצים להמשיך את הפלייאוף בצורה טובה ונמשיך לשלב צעירים במינון הנכון ורוצים לצאת מהעונה הזאת בטעם טוב".

בנושא אחר: במועדון קיבלו אתמול בהפתעה את ההודעה על כך שהפציעה של ניסו קפילוטו חמורה משציפו וכי הבלם לא יפתח את העונה הבאה. במקביל, בקבוצה כבר הציעו חוזה חדש לגיא משפתי, שמעורר עניין גם בהפועל חדרה, וינסו לסגור עמו את הפרטים הכספיים במטרה להשאירו במרכז ההגנה לצד בן והבה ומיקי סירושטיין שחתומים לעונה הבאה.

הרכב משוער: יסמין בוריץ', דור מלול, גיא משפתי, מיקי סירושטיין, אלי בלילתי, תומר אלטמן, לירן סרדל, סער פדידה, אופיר מזרחי, אלמוג בוזגלו, נס זמיר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי