בכר ממשיך לעבוד: מכבי חיפה תערוך מחנה אימונים בישראל

ברק בכר
ברק בכר | דני מרון

בכרמל מחכים להודיע על מינויו של המאמן המיועד לאחר שיגיע להסדר מול הפועל באר שבע. בלבול לקראת הדרבי: "רוצים לקפוץ עוד מדרגה". התלבטות בין פלקושצ'נקו לווילדסחוט

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

מכבי חיפה עדיין לא הודיעה על מינויו של ברק בכר לאימון הקבוצה בעונה הבאה, אך ההכנות לעונת 2020/21 כבר בעיצומן. אתמול הירוקים הודיעו על המשך דרכו של ארנסט מאבוקה לעונה נוספת בקבוצה, ובימים הקרובים גם הקשר שבלט במשחקים האחרונים, סינטיהו סלליך יוזמן למשרדי המועדון ויקבל הצעה לחוזה חדש. פרט לשניהם, נראה כי שאר ההחלטות המקצועיות יתקבלו ע"י המאמן המיועד.

בכרמל מחכים להסדר של בכר מול האקסית, הפועל באר שבע, בעניין הפיצויים הכספיים, לאחר שרוב התנאים מול נשיא המועדון, יעקב שחר כבר סוכמו. המאמן המיועד החל לבחון אופציות לצירוף שחקנים זרים וישראלים, ביניהם דן ביטון וטאלב טוואטחה, ומי שצפוי להצטרף אליו בצוות המקצועי הוא גיא צרפתי.

בהמשך להכנות, הירוקים החלו לבחון מיקומים שונים בישראל למחנה האימונים המסורתי שייערך בקיץ. לאחר שנים רבות של נסיעות לחו"ל, בהנהלה מבינים כי העלייה המשמעותית ברמת התחלואה ואיסור הטיסות המתמשך, מצמצמת את האופציות ולא מן הנמנע כי גם העונה מחנה האימונים ייערך בשני פרקים, הראשון בכפר נופש בישראל והשני במתחם האימונים כפר גלים: "כולם מבינים שאין פגרה ארוכה ושלא נראה טיסות בקרוב, לכן צריך להיערך בהתאם" אמר גורם בכיר בהנהלה.

יעקב שחר, אסף בן דב. ההכנות לעונה הבאה בעיצומן.
יעקב שחר, אסף בן דב | מאור אלקסלסי

בינתיים, מרקו בלבול טרם קיבל הודעה רשמית על סיום דרכו, אך כפי שחשפנו אמש, מועמד לשתף פעולה עם אייל ברקוביץ' בנבחרת ישראל. במקביל, המאמן ממשיך בהכנות לדרבי מול הפועל חיפה, שיתקיים מחר (רביעי, 20:25, שידור ישיר בספורט4). על פי האימון המסכם נראה כי המאמן מתלבט בעמדה אחת, כאשר מקסים פלקושצ'נקו עשוי לאבד את מקומו ב-11 לטובת יאניק ווילדסחוט. אם הדבר אכן יקרה, צ'רון שרי ירד לשחק בעמדה אחורית יותר ודולב חזיזה יפתח מתחת לחלוץ. סוף פודגוראנו ומאור לוי, שהרשימו בהזדמנויות שקיבלו עד כה, צפויים לקבל דקות משמעותיות יותר.

מגן הקבוצה, סאן מנחם, אמר לקראת המשחק: "דרבי תמיד חשוב לנו ולאוהדים. אנחנו מבינים את החשיבות של המשחק ובאים מוכנים. יש לנו עוד שלושה משחקים עד לסיום העונה הזו וחשוב שנעשה הכל כדי להציג יכולת טובה ולסיים בטעם טוב".

בלבול הוסיף: "הייתי שחקן כשהבטחנו מקום באירופה לפני יותר מעשרים שנה. אחד הדברים שאמרתי לעצמי כשהגעתי לפני שנה זה שלשם אני רוצה לחזור. עשינו את זה בשנה שעברה ועשינו את זה גם העונה. זה תמיד חשוב למועדון כמו מכבי חיפה לשחק בזירה האירופית. יחד עם זאת אני והשחקנים לא מסתפקים בזה ורוצים לקפוץ עוד מדרגה".

הרכב משוער: ג'וש כהן, ארנסט מאבוקה, עופרי ארד, טרנט סיינסבורי, סאן מנחם, נטע לביא, מקסים פלקושצ'נקו (יאניק ווילדסחוט), צ'רון שרי, דולב חזיזה, סינטיהו סלליך, ניקיטה רוקאביצה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי