בית"ר השיגה את הכרטיס לאירופה: רוני לוי לא יוותר על החוזה

רוני לוי רוני לוי | בית"ר ירושלים, האתר הרשמי
אלי אוחנה, משה חוגג אלי אוחנה, משה חוגג | בית"ר ירושלים
יוסי בניון, רוני לוי יוסי בניון, רוני לוי | דני מרון
שחקני בית שחקני בית"ר ירושלים | דני מרון

המנהל המקצועי יגיע לשיחה עם הבעלים ויסביר מדוע הוא תומך במאמן, שיקבל מענק נוסף. השחקנים טוענים: "ללא אוחנה, קינדה ופציעות עטר וורד, עמדנו ביעדים". איינבינדר זוכה לתמיכה

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

אחרי תקופה לא פשוטה שעברה על בית"ר ירושלים והביקורת סביב העובדה שלא השיגה ניצחון בפלייאוף העליון, אתמול (שלישי) הבטיחה הקבוצה את הכרטיס לאירופה כשפתחה פער של שש נקודות מהפועל באר שבע. המאמן רוני לוי הבטיח חוזה לעונה הבאה וכעת יוסי בניון, שתומך בהשארתו, יצטרך לשכנע את משה חוגג בשיחה ביניהם לא להביא מאמן אחר. לוי, יש לציין, לא מתכוון לוותר על החוזה שלו, במיוחד לאור העובדה שהקבוצה הגיעה לאירופה שנה אחרי שהייתה במאבקי התחתית. בנוסף, המאמן יקבל מענק מיוחד – שכר של חודש וחצי בנוסף לשכרו. 

"ללא אוחנה, קינדה, עטר שנפצע ו-ורד שחזר בשלב מאוחר, זה הישג. גם אם הדברים בפלייאוף הולכים קשה. זכינו בגביע הטוטו, הגענו לאירופה. עמדנו במטרה, גם אם הכדורגל בפלייאוף היה פחות אטרקטיבי", אמרו בקבוצה.

בנושא אחר: הידיעות בספורט1 בימים האחרונים סביב עתידו של דן איינבינדר הפכו לשיחת היום בחדר ההלבשה. שחקני בית"ר קשורים מאוד לשחקן אבל נראה כי רק מהלך שבו השחקן יפנה מיוזמתו להנהלה ויסכים לקצץ עוד בשכרו, מהלך שהוא לא מתכוון לעשות כרגע, יכול להוביל להישארות. "דן קיצץ כבר 25 אחוז, יש לו מעמד כאן, מה פתאום נזכרו שלא רוצים אותו? בגלל כסף? זה לא מהלך ראוי", אמר אחד השחקנים.

דן איינבינדר
דן איינבינדר | דני מרון

עידן ורד יחזור הערב (רביעי) להרכב נגד האלופה מכבי תל אביב, ייתכן שעל חשבון לירן רוטמן. רוני לוי מתלבט האם לשלב את פרדי פלומיין במקום חנן ממן, כשליוואי גרסיה אמור לפתוח בכל מקרה. מכיוון שהקבוצה שיחקה בראשון, המאמן לא ערך תרגול טקטי או משחקונים. מקס גרצ'קין יחזור לצד שמאל. רוני לוי, שהעיר אתמול לשחקנים באסיפה, שם דגש על נושא איבודי הכדור.

בסרטון: רוני לוי מדבר לקראת מכבי ת"א

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי