הסרטון של הקטינה הוכיח: השחקנים צריכים לתת את הדין

שחקני מכבי תל אביב , פרשת הקטינות
שחקני מכבי תל אביב , פרשת הקטינות | דני מרון

דעה: נערה חטפה קללות מכל עבר והאדישות שלה בלייב המדובר מטרידה יותר מכל. יוני לביא מודאג וסבור שהכדורגלנים פשעו, לפחות מבחינה מוסרית וערכית

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

איני יודע האם הקטינה הפרה צו איסור פרסום או לא, ולמען האמת, זה לא נראה משמעותי כלל בעת הזאת. אם גם אתם קיבלתם בוואטסאפ את הלייב המדובר שרץ בשעות האחרונות, יכולתם לראות ילדה בת 16, שרק התחילה את החלק הבוגר בחייה, חוטפת קללות נוראיות שלא ראויות להיכתב בשנית מאנשים שמעולם לא פגשה, כנראה אוהדי כדורגל ברובם.

תופעת השיימינג ברשתות החברתיות בשנת 2020 נפוצה, אך הדבר שצרם לי יותר מכל הוא האדישות של הקטינה. אם בפרק זמן כל כך קצר של סרטון בן חמש דקות נכתבו כל כך הרבה דברים נוראים כלפי הקטינה, אני רק יכול לתאר לעצמי כמה קללות היא ספגה מתחילת הפרשה, והדבר המתבקש הוא לשים את עצמי בנעליה – כיצד אני הייתי מגיב לרפש הזה? איך הייתי מגיב אם הייתי אבא או אמא של הנערה? האם הייתי נרדם בלילה עם כל כך הרבה שנאה כלפיי?

האמת היא שרק הקטינות והשחקנים החשודים יודעים את האמת על השתלשלות האירועים באותה מסיבה מדוברת, אך אם לאמת ולמוסר עדיין יש חשיבות בשנת 2020, אין ספק שאף נערה, בטח לא קטינה בת 16, לא צריכה לחוות אירוע כזה וטלטלה כזאת בחייה. שום ילדה לא צריכה למצוא את עצמה במרכז פרשה כזאת ולא יכולה להתכונן לתרחיש כזה.

אני לא מתיימר להיות עורך דין פלילי ואיני מבין בחקירות, אך לנוכח הכותרות והעדויות, נראה שהחוק מתגמד והחקירה הופכת לעניין של סמנטיקה בלבד. לדקויות קטנות ולא משמעותיות. האמת היא שהשחקנים פשעו, לפחות מבחינה מוסרית וערכית, ועל כך הם צריכים לתת את הדין.

קריית שלום
מתחם האימונים של מכבי תל אביב | אבשלום ששוני

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי