שלומי אזולאי עשוי לעזוב את בית"ר ביחד עם רוני לוי

למרות הקיצוצים הצפויים בעונה הבאה, במועדון מחפשים לחזק את הסגל בשחקן התקפה בכיר ולא יעמדו בדרכו של החלוץ אם תגיע הצעה. וגם: מחאת אוהדים לפני הפועל ת"א

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

במקביל למה שמתרחש מאחורי הקלעים בבית"ר ירושלים ולעובדה שבמועדון שוקלים להיפרד מאחד הקטפנים דן איינבינדר ומצפים לשיפור מיידי ביכולת של חנן ממן, שחק נוסף עשוי לעזוב את הקבוצה בקיץ. כעת מתברר כי במידה והמאמן רוני לוי אכן יעזוב, למרות שחוזהו לעונה הבאה כבר מובטח בעקבות ההגעה לאירופה, גם החלוץ שלומי אזולאי עשוי לעזוב ביחד איתו.

בשיחות שנערכו בימים האחרונים עם סוכני שחקנים, מתברר כי בית"ר ירושלים מחפשת לחזק את הסגל בחלוץ בכיר וזאת למרות הקיצוצים הצפויים במועדון בעונה הבאה. כזכור, אחד השמות שעלה הוא של ירדן שועה ממכבי חיפה, אך גם אופציות אחרות נמצאות על הפרק. אזולאי הוא אינו אחד המרוויחים הגדולים בבירה, אולם הוא זכה לאמון מצד המאמן רוני לוי. כעת, אם לוי יעזוב, נראה כי במועדון לא יעמדו בדרכו של השחקן במידה וימצא קבוצה.

בתוך כך: מחר (שישי) מתכננים אוהדי הקבוצה להגיע ולמחות באימון המסכם לקראת הפועל תל אביב, שייערך בשעות הבוקר בבית וגן, כשברקע הבעלים משה חוגג עדיין מספר לסובבים אותו כי הוא מחפש מאמן אחר, "מאמן צעיר בשוק המאמנים" כהגדרתו.

ירדן שועה, אייל גולסה
ירדן שועה, אייל גולסה | דני מרון
עוד באותו נושא: רוני לוי, שלומי אזולאי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי