צפו: דראפיץ' ונתניה הפסידו 1:0 לכפ"ס, 1:3 לאשדוד על חדרה

קיזיטו הוריד את "היהלומים" למקום העשירי, במקביל דהן הצעיר שוב כבש לזכות הקבוצה של בן שמעון שנהנתה גם משערים של אזולאי ויחזקאל בתשע הדקות הראשונות וסיימה במקום השני בפלייאוף התחתון

(גודל טקסט)

הפלייאוף התחתון הגיע לסיומו. במקביל למשחק הגורלי בין הפועל קרית שמונה לסקציה נס ציונה, בסיומו החבורה מהצפון של קובי רפואה שרדה בזכות 0:1 והורידה את הכתומים בחזרה ללאומית אחרי עונה אחת בלבד, נערכו שני משחקים נוספים: מועדון ספורט אשדוד שוב הציגה משחק מלהיב וגברה 1:3 על הפועל חדרה ואילו מכבי נתניה, אולי במשחקם האחרון של סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה על הקווים, נכנעה 1:0 להפועל כפר סבא.

מועדון ספורט אשדוד – הפועל חדרה 1:3

החבורה של רן בן שמעון לוהטת. אחרי 2:5 על מכבי נתניה במחזור שעבר, הערב הגיע בליץ כבר בפתיחה שהספיק לניצחון קליל ומשכנע על החבורה של שרון מימר, שבעקבות ההפסד פינו את המקום השני בפלייאוף התחתון לאשדוד ויסיימו רק במקום השלישי והתשיעי בסך הכל בליגת העל.

אחרי חמישה מפגשים רצופים בהם לא הצליחה מ.ס אשדוד להכניע את חדרה, הפעם היא עשתה זאת בקלות: בדומה לדרבי החיפאי אמש, בדקה התשיעית היא כבר הוליכה 0:2: תחילה היה זה שלומי אזולאי שמכ-25 מטר בכדור חד ומדויק הכניע את אוסטין אג'ידה בהופעת הפרידה שלו מחדרה וכנראה מליגת העל וכבר בדקה התשיעית שגיב יחזקאל כבש מקרוב, אחרי כדור רוחב פנטסטי של מונטרי קמאהני שדהר על קו שמאל.

בפתיחת המחצית השנייה ביצע מימר שלושה חילופים, כולל אליאל פרץ שעלה להופעת פרידה בחדרה לפני מעברו לוולפסברגר האוסטרי וכעבור שש דקות האורחת חזרה למשחק משער של רועי זיקרי, אבל ה-2:1 החזיק מעמד שמונה דקות בלבד כי בדקה ה-60 נקבעה תוצאת המשחק כשעידן דהן, חלוץ קבוצת הנוער ומי שזכה לכינוי "הלהיט החדש של ליגת העל", כבש 50 שניות אחרי שעלה מהספסל בצ'יפ גדול מעל אג'ידה.

שגיב יחזקאל
שגיב יחזקאל | דני מרון

צפו בתקציר: מכבי נתניה – הפועל כפ"ס 1:0

המו"מ של ראשי מכבי נתניה עם צמד המאמנים סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה נמשך וטרם ברור אם הם ימשיכו במועדון, אבל ההפסד הערב במחזור סיום העונה בוודאי לא מוסיף למעמדם לאור מחאות האוהדים ברשתות. אחרי שחטפו חמישייה מאשדוד ביום ראשון, "היהלומים" נכנעו גם לירוקים מהשרון ויסיימו את העונה רק במקום הרביעי בפלייאוף התחתון והעשירי בסך הכל.

עמיר תורג'מן והפועל כפר סבא כבר הבטיחו את הישארותם במחזור שעבר ועבורם היה זה משחק לפרוטוקול בלבד, אבל השיפור הניכר ביכולת נמשך גם הערב ובדקה ה-39 אמאדו סוקונה פרגן לקיזיטו, האחרון לא התבלבל לבדו מול השוער המחליף רוי בייגל בן ה-21 וקבע את תוצאת הסיום, 0:1 לירוקים.

שי ברדה, סלובודאן דראפיץ'
שי ברדה, סלובודאן דראפיץ'. ילכו לבוררות? | אריאל שלום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי