צפו ברפואה חוגג הישארות עם האוהדים: "הניצחון הגדול בקריירה שלי"

מאמן הפועל קרית שמונה סיפר לאחר ה-0:1 הגורלי על נס ציונה: "ווינרים לא יורדים, אני נרגש ומקווה להמשיך בקבוצה". אחיו של איזי שרצקי: "הוא מאושר, פחדתי בשבילו שנרד. עכשיו הוא יחשוב וייקח את ההחלטות שלו"

(גודל טקסט)

הפועל קרית שמונה הגיעה למחזור סיום העונה כשהיא מתחת לקו האדום ובצפון בהחלט היה חשש גדול שהקבוצה תרד בחזרה לליגה הלאומית מאז חזרה לליגת העל ב-2010, אך למזלה היא אירחה את סקציה נס ציונה בקרב ישיר על הכרטיס האחרון לליגת העל, זכתה לתמיכת עשרות אוהדים מחוץ לאצטדיון והודות לשער של עבדאללה חליחל בדקה ה-50 ניצחה 0:1 ותשלים לפחות עשור בליגה הבכירה.

בסיום המשחק המאמן קובי רפואה יצא אל עשרות האוהדים כדי לחגוג יחד את ההישארות, אולם עוד קודם לכן אמר למצלמות: "אני יכול להגיד שזה הניצחון הכי גדול בקריירה שלי. הגעתי עם הגב אל הקיר. חלק מהדברים שאמרו היו בצדק וחלק לא, לפעמים דיבורים יש בהם המון שקרים.

"אני מאוד נרגש עכשיו", המשיך רפואה, "ווינרים לא יורדים ליגה. מי שהבין, יבין את המסר. הניצחון הזה מוקדש רק לאיזי שרצקי שעמד מאחורי בכל דבר. הוא לא דיבר איתי שלושה ימים מרוב לחץ, הקבוצה הזו חשובה לו יותר מהכל. דיברנו לפני המשחק והוא אמר לי שהוא מאוחרי. הניצחון הזה שלו".

צפו ברפואה חוגג עם האוהדים: "תהיה כאן קבוצה שלא חלמתם עליה"

על האחרות שלו העונה: "גם לי היו טעויות ואני לא חף מהם. כל הכבוד לכולם. ניצחנו ונשארנו בליגה. חליחל הוא עדיין שחקן נוער וגם בשנה הבאה הוא יהיה. עשיתי טעות ששחררתי את שרידן, אבל בסוף זה ניצחון מתוק. המועדון הזה מפואר והוא יותר חשוב מהכל. זה ניצחון הכי גדול בקריירה שלי. אני מאוד רוצה להמשיך בק"ש, אני מאוד אוהב את המועדון הזה. אני יודע שהוא יכול להגיע גבוה מאוד. גם בקורונה עשינו מחנה אימונים בזמן שקבוצות רק מקצצות. איזי נעלם לי בשלושה ימים האחרונים וידעתי למה. לא הייתי סולח לעצמי אם היינו יורדים".

MAOR9007 |

אפי שרצקי, אחיו של הבעלים איזי, סיפר אחרי המשחק: "ערב נהדר. לא רצינו להשאיר את השחקנים לבד. היו לי דמעות של אושר. איזי מאושר אחרי התקופה שהוא עבר. הוא משקיע כאן כבר הרבה שנים והיה אסור לנו להפסיד את המשחק הזה. פחדתי שאם נרד ליגה, זה יכול להרעיד את אמות הספים בעיר. הלב לא נותן לו לעזוב את קריית שמונה. אחרי החגיגות, איזי יחשוב וייקח את ההחלטות שלו".

איסמעיל ריאן הקדיש את הניצחון לסבו שהלך לעולמו: "עברתי חודשיים מאוד קשים. כשחזרנו מהקורונה איבדתי את סבא שלי והיום אני מציין את היום ה-40 מאז שאיבדתי אותו. סבא שלי רק ביקש שאני לא ארד ליגה. אני מקדיש את ההישרדות הזו בליגה בשבילו, אני בטוח שהוא רואה אותי והוא מאושר".

שחקני קרית שמונה חוגגים הישארות
שחקני קרית שמונה חוגגים הישארות | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי