אוהדים ניסו לנעול את השחקנים במתחם וטלטלו את רכבו של לוי

אוהדי בית"ר ירושלים בבית וגן | אלבום פרטי

מהומה באימון בית"ר: עשרות התנפלו על המאמן וניסו לנעול את שער יציאת השחקנים, כוחות משטרה פילסו את דרכם החוצה. אפשרות: בניון יישאר מבלי להאריך חוזה. בן חיים ופלומיין בספק להפועל ת"א (שבת, 20:30, ספורט2)

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

שחקנה של בית"ר ירושלים, שלומי אזולאי, עשוי לעזוב את הקבוצה בתום העונה – על כך כבר פרסמנו אתמול, אלא שכעת מתברר כי ייתכן שהחלוץ המוכשר, שכבש העונה שבעה שערי ליגה ולפני ארבע שנים היה סגן מלך השערים של ליגת העל, עשוי למצוא את התחנה הבאה שלו מחוץ לישראל. בבית"ר לא יעמדו בדרכו של אזולאי, שמחזיק בחוזה. 

לפני מספר ימים דיווחנו כאן כי גם דן איינבינדר עשוי לעזוב בשל שתי סיבות עיקריות: הרצון לקדם את תמיר עדי שנחשב לפוטנציאל גדול בעיני יוסי בניון וקודם העונה על ידי רוני לוי וכן שכרו הגבוה. במועדון מצפים גם מחנן ממן לשפר את יכולתו. לאזולאי יש גם שתי הצעות מליגת העל. ככל הידוע, הפועל חדרה והפועל חיפה הביעו בו עניין, אבל הוא יישאר בישראל רק אם לא יצליח לממש את האפשרות לשחק באירופה. גל הקורונה, כידוע, מקשה על שחקנים לעבור ליעדים חדשים אל מעבר לים, אבל ישנן מדינות כי בהם נרשמת ירידה ניכרת של התפרצות הנגיף ושם, כך מעריכים בסביבתו, הוא יוכל להיקלט.

הבעלים משה חוגג ממשיך להבהיר לסביבתו כי הוא מעדיף מאמן אחר בעונה הבאה, אם כי המנהל המקצועי יוסי בניון מתעקש שצריך להשאיר את לוי. יחד עם זאת, לא מן הנמנע כי חוגג יטיל וטו על המהלך. אחת האפשרויות שעלתה היא שבניון לא יחתום על חוזה ארוך, אלא יישאר בחוזה המקורי שלו, המסתיים בתום העונה הבאה, ובמהלך העונה יחליט האם להישאר לעונות נוספות. "אין משמעות לחוזה של בניון, הוא יכול ללכת מתי שירצה ויכול להישאר כי חוגג רוצה אותו", אמר גורם בבית"ר אמש. "בניגוד למנהלים ספורטיביים אחרים, בניון לא עושה את התפקיד בשביל כסף. הוא בא עם תשוקה כדי להצליח כאן עם האתגר בבית"ר ואולי להמשיך למועדון גדול יותר באירופה".

יוסי בניון, משה חוגג
יוסי בניון, משה חוגג | דני מרון

בנושא אחר, כ-30 אוהדי הקבוצה הגיעו למחות באימון הבוקר שעורכת הקבוצה לפני המשחק מול הפועל תל אביב. בניגוד לפעם הקודמת בה הגיעו האוהדים למחות, הפעם החליטה בית"ר להשאיר את קיום האימון בבית וגן. במקביל, כוחות משטרה הגיעו למקום על מנת למנוע אפשרות של הפרת סדר. עשרות האוהדים המתינו דקות ארוכות בזמן שהקבוצה ערכה אסיפה טקטית, ואחריה התגודדו מאחורי הגדר המפרידה בין הגבעה לכר הדשא וקראו לשחקנים: "אין לכם כבוד", תוך שהם מקללים אותם ואת רוני לוי.

לאחר האימון, חלק מאוהדי הקבוצה התגודדו מחוץ לשער יציאת הרכבים של השחקנים. האוהדים הוציאו שרשרת ומנעול וניסו לנעול את השער, אולם כוחות המשטרה הגיעו למקום ומנעו מבעדם לעשות זאת. מספר דקות אחר כך יצא רוני לוי מאותו שער וחלק מאוהדים ניסו לטלטל את רכבו, אך גם במקרה הזה המשטרה התערבה ופילסה את דרכו החוצה, תוך שהאוהדים קוראים לו להתפטר.

בצל הסערה, הקבוצה מתכוננת להפועל תל אביב מחר (שבת, 20:30, שידור ישיר בספורט2), אבל במישור המקצועי יש לרוני לוי לא מעט בעיות. הבלם טל בן חיים והחלוץ פרדי פלומיין פצועים ושיתופם מוטל בספק גדול. האחרון, שהיה אמור להחליף את ליוואי גרסיה, לא צפוי לפתוח בהרכב בכל מקרה. בעקבות הפציעות, לירן רוטמן אמור לפתוח ושי קונסטנטין ישחק בעמדת המגן הימני. אנטואן קונטה צפוי לפתוח כבלם.

הרכב משוער: איתמר ניצן; שי קונסטנטין, דיוגו ורדסקה, אנטואן קונטה, מקס גרצ'קין; עלי מוחמד, דן איינבינדר (תמיר עדי), חנן ממן, עידן ורד, לירן רוטמן; שלומי אזולאי.

פרדי פלומיין
פרדי פלומיין | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי