עמיר תורג'מן יסכם בקרוב על המשך דרכו בכפ"ס, סוקונה האריך את חוזהו

המאמן שכבר החל בתכנון העונה הבאה, ייפגש עם אנשי המועדון במיידי. הצרפתי ימשיך בשרון לעונה נוספת. עזריה יעזוב לאחר שלוש עונות על אף האופצייה שהייתה להאריך את חוזהו. בסביבתו טוענים: שתי קבוצות מעוניינות

קבוצות: הפועל כפר סבא
(גודל טקסט)

הפועל כפר סבא הצליחה לשרוד בליגה הבכירה וסיימה את העונה בטעם טוב עם ניצחון 0:1 על מכבי נתניה במחזור האחרון. כעת, בקבוצה מהשרון מתחילים להתכונן לקראת העונה הבאה.

המאמן עמיר תורג'מן צפוי לסכם במהלך השבוע הקרוב על המשך דרכו במועדון. פגישה בין הצדדים צפויה להתקיים מיידית שכן תורג'מן שהגיע בסוף פברואר, כבר החל לגבש את רעיונותיו.

בנוסף, הפועל כפר סבא הודיעה היום (ראשון) כי חוזהו של החלוץ הצרפתי אמאדו סוקונה, שהצטרף בחודש ינואר מפועל פתח תקוה, הוארך בשנה נוספת. סוקונה התייחס: "שמח להמשיך לשחק בהפועל כפר סבא. ארצה להמשיך לסייע לקבוצה בכיבוש שערים ובישולים ולהתקדם ברמה האישית. אני חושב שיש כאן קבוצה טובה. ונשאף להסתכל למקומות גבוהים יותר".

אמאדו סוקונה | הפועל כפר סבא

מי שלא צפוי להיות חלק מהתוכניות הוא הקשר דן עזריה, שעתיד להיפרד לאחר שלוש שנים בקבוצה. לכפר סבא הייתה אופציה להאריך את חוזהו של הקשר בעונה נוספת אלא שבמועדון החליטו לוותר עליו. גורמים רבים במועדון טענו שמדובר במהלך שגוי של הצוות המקצועי וכן היה צריך להשאירו.

בינתיים הקשר יהפוך לשחקן חופשי וכבר זוכה להתעניינות מצד שתי קבוצות בליגת העל. בסביבתו מעריכים כי בקרוב תהיינה התפתחויות. הקשר רשם 27 הופעות במסגרת הליגה העונה במהלכן תרם שני בישולים.

צ'רון שרי שומר על דן עזריה
דן עזיה. יעזוב אחרי שלוש שנים | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי