בשורות טובות לנס ציונה: העוזר לא נדבק, בדש שחקן חופשי

לאחר בדיקה נוספת, אלפונטה שלילי לנגיף והשחקנים לא יצטרכו להיכנס לבידוד נוסף. הקשר, שסיים השאלה, שוחרר מהפועל תל אביב. רז שטיין נפרד בפוסט מרגש: "לא אשכח את הרגעים כאן, בטוח שעוד ניפגש"

(גודל טקסט)

סקציה נס ציונה קיבלה שתי בשורות מרות ביום חמישי האחרון. הקבוצה נשרה לליגה הלאומית אחרי עונה אחת בלבד בליגת העל אחרי שנכנעה 1:0 לקריית שמונה במחזור הסיום, על אף שהגיעה אליו עם יתרון וגם תיקו היה מספיק לה להישרדות.

לאחר המשחק הכואב בקבוצה התבשרו שעוזר המאמן, כפיר אלפונטה, נדבק בקורונה, מה שעשוי להכניס את השחקנים לבידוד. הדבר כמובן התקבל בצער רב, מכיוון שחניכיו של ליאור זדה כידוע שהו בבידוד מאז החזרה מפגרת הקורונה, בדיוק כמו יתר שחקני ליגת העל, והם חיכו בקוצר רוח לרגע בו יוכלו לצאת למקומות נוספים ולא רק לאימונים ולמשחקים.

עם זאת, היום (ראשון) ערך עוזרו של ליאור זדה בדיקה נוספת, ונמצא שלילי לנגיף. בכך, הצוות והשחקנים אינם מחויבים להיכנס לבידוד על פי הנחיות משרד הבריאות.

גיא בדש. שוחרר מהפועל ת"א | מאור אלקסלסי

גיא בדש, השחקן הבולט של הקבוצה במשחק הירידה, סיים את השאלתו מהפועל תל אביב, אך שוחרר מהאדומים, הפך לשחקן חופשי ויחפש קבוצה חדשה בעונה הבאה. נס ציונה תשמח להחתימו ולהשאירו גם בליגה הלאומית, אך הקשר מעוניין למצות את האופציות בליגת העל.

השחקן בן ה-26 לא זכה ליותר מדי דקות משחק תחת עמיר תורג'מן, אך מאז שמונה ליאור זדה לתפקיד המאמן הוא הפך להיות שחקן הרכב בולט אצל היורדת הטרייה.

בתוך כך, רז שטיין, השחקן המצטיין של הקבוצה העונה, פרסם פוסט פרידה מרגש מהמועדון לאחר ירידת הליגה: "כשהגעתי לכאן לפני שנתיים, המטרה הייתה להישאר בליגה הלאומית ומייד ראיתי איזה מקום נפלא וקסום זה. אני רוצה להודות לקבוצה על תקופה מדהימה, 21 שערים ו-15 בישולים בשנתיים מדהימות. גרמתם לי לרגעי אושר שאקח לכל החיים. המקום הזה היה לי ליותר מבית חם, אני כל כך אוהב אתכם ותישארו עמוק בליבי לנצח. בטוח שעוד ניפגש".

View this post on Instagram

לפני שנתיים כשחתמתי בנס ציונה המטרה של הקבוצה הייתה להישאר בליגה הלאומית , מהיום הראשון שהגעתי הבנתי איזה קסם ולב יש במקום הזה. עשינו עונה מדהימה שהסתיימה בעליית ליגה וזכיה בשחקן העונה כבונוס . מהיום שעלינו אמרו לנו , "למה עליתם" "אין לכם סיכוי" "אתם תהיו שק החבטות של הליגה" "אתה הולך לרדת ליגה" ולא פחדתי מזה ולמרות הצעות מקבוצות אחרות הלכתי עם הלב והמשכתי פה לעוד שנה בידיעה שזה יכול לקרות . למרות הכל בחרתי באתגר הזה בלב שלם ובלי פחד , עברנו הרבה קשיים בדרך , בלי מגרש ביתי , החלפת מאמנים , הנהלה חסרת ניסיון , תקציב נמוך , איבדתי אבא ואפילו כלב , קורונה , קיצוצים ולמרות הכל ככל שעבר הזמן התקדמנו והשתפרנו והאמנו גם בימים הכי קשים שזה אפשרי , הגענו לסוף העונה ועשינו תקופה מדהימה שלצערי הסתיימה בדרך הכי אכזרית שאפשר אבל הוכחנו שאנחנו ראויים ונלחמנו עד השנייה האחרונה . השחקנים הצוות וההנהלה עשו הכל כדי שנצליח את המשימה ואנחנו גאים במה שעשינו ומצטערים בפני הקהל והאנשים שהמועדון יקר להם שלא צלחנו את המשימה. לצערי למדתי לקחת הכל בפרופורציה בחיים ולדעת לקבל ולחבק גם את הרע שזה חלק מההתפתחות וההצלחה שלנו לקבל את הטוב . מבחינה אישית לסיכום אני רוצה להודות לנס ציונה על תקופה מדהימה , 21 שערים , 15 בישולים בשנתיים מדהימות שהוצאתם ממני את הלב והכי טוב שאני יכול לתת גרמתם לי לרגעים של אושר שאקח לכל החיים ששום כסף לא יכול לתת , תודה לקהל הכתום המדהים תודה להנהלה לצוות המאמנים במשך השנתיים האלה מקווה שגרמתי לכם להמון רגעי אושר , היה לי יותר מבית חם בשבילי אני כ"כ אוהב אתכם אתם לנצח תהיו עמוק בלב שלי ובטוח שעוד ניפגש , נתתי כל מה שיכלתי להצלחת הקבוצה והמועדון , בשורות טובות ובריאות לכולם 🧡

A post shared by Raz Stain (@raz_stain) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי