זדה: "כואב לי על השחקנים", נס ציונה תיכנס לבידוד?

לאחר שירד לליגה הלאומית עם העולה החדשה, המאמן המאוכזב סיפר: "תחושות לא נעימות, דמיינתי את זה אחרת. נדע כיצד לצאת מזה. אשמח להישאר כאן". שחקני הסגל והצוות המקצועי צפויים להיכנס לבידוד

(גודל טקסט)

למרות מסע מרשים בניסיון לשרוד בליגת העל, סקציה נס ציונה נשרה הערב (חמישי) לליגה הלאומית לאחר שהפסידה 1:0 לקריית שמונה במאבק הישיר נגד הירידה. בסיום המשחק המותח, המאמן ליאור זדה שיתף את תחושותיו.

"תחושה לא נעימה. דמיינתי את זה אחרת. אמרתי לפני המשחק שלמזל יהיה חלק גדול וידעתי שזה מה שיהיה. כואב לי על השחקנים שלי. הם עברו דרך ארוכה מאוד עד לכאן. הם התחילו את העונה הזו לפני שנה וזה מרגיש כמו חמש שנים".

"בשבועיים האחרונים הרגשתי ממש את הקבוצה שלי וראיתי שהשחקנים מוכנים. קריית שמונה הייתה עם הגב אל הקיר, וחבל לי על כל מה שקרה. בסוף המשחק כבר הימרתי על כל הקופה. זה כדורגל ואלו התחושות. אנחנו נדע כיצד לצאת מזה. אשמח להישאר בנס ציונה" סיכם זדה.

| מאור אלקסלסי

בתוך כך, בסיום המשחק בק"ש הגיעו גם החדשות מכיוונו של כפיר אלפונטה, עוזר המאמן של זדה, אשר נאלץ להיכנס לבידוד לאחר שנחשף לחולה מאומת. תוצאות הבדיקה של אלפונטה הגיעו והראו כי גם הוא נדבק בנגיף הקורונה. שחקני הקבוצה ואנשי הצוות צפויים להיכנס לבידוד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי