בשורות טובות: קרע קטן לגרסיה. לוי לשחקנים: "זה לא טיול"

שחקן הכנף של בית"ר ירושלים יוכל לחזור לפתיחת העונה. המאמן חרג ממנהגו כשערך את האסיפה של האימון האחרון על הדשא. טל בן חיים ייעדר, התלבטות בין פלומיין לרוטמן

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בשורות טובות לבית"ר ירושלים: ליוואי גרסיה סובל מקרע קטן בשרירי הירך האחורי, שמשך זמן ההחלמה ממנו הוא שבוע וחצי עד שבועיים, ולא מספר חודשים, כפי שחששו תחילה. לפיכך, גרסיה צפוי לשוב לתחילת האימונים – כשבועיים בלבד אחרי סיום העונה הסדירה.

באימון המסכם שנערך היום לקראת המשחק מחר מול מכבי חיפה (שלישי החל מ-20:55, ישיר בספורט4), שהיה האימון האחרון העונה, טל בן חיים לא נטל חלק. בן חיים עדיין סובל ממתיחה במפשעה. ההרכב של רוני לוי לא צפוי להשתנות, אם כי הוא מתלבט האם להחזיר את פרדי פלומיין ל-11 ברגע האחרון.

המאמן חרג ממנהגו, לא ערך אסיפה טקטית לשחקנים ושוחח איתם בקצרה על כר הדשא. "יש לנו משחק אחרון מחר, זה לא טיול. אנחנו מסיימים עונה ויש אווירה טובה אבל חשוב שנסיים גם את המשחק האחרון כמו שצריך".

טל בן חיים
טל בן חיים | דני מרון

לאתר הרשמי של המועדון אמר לוי לקראת משחק סיום העונה: "אימון אחרון זה סוג של שמחה. אתה מסיים את העונה, ואין ספק ששחקנים אוהבים לסיים את העונה. מצד שני, קצת עצוב. האווירה בכל השנה היתה טובה מאוד, יחד עם הרבה רצינות והשקעה, החבר'ה שמרו על גישה חיובית מאוד, ועל מצב רוח טוב מאוד, ובטח אחרי שאתה מגיע אחרי ניצחון. מקווה שזה יבוא לידי ביטוי גם מחר".

על העונה: "לצערי היתה עונה ארוכה והסיום שלה היה מוזר וקשה, כי למעשה אם רגע ניכנס לסיטואציה של המאמנים והשחקנים, היינו בפגרה של חודשיים. מנוחה ולא מנוחה, חוזרים ואז לא חוזרים. היתה תקופה עם חוסר ודאות, הרבה ימים ללא אימונים, ואז חזרנו לתקופה שכן מתאמנים וראינו שזה קשה מאוד. אני לקחתי מבחינתי דברים טובים למחשבה. אם היה תלוי בי, הייתי מייצר מצב של שלושה משחקים בשבוע בליגה הישראלית, כדי להגביר את העומס ואולי לתת לכל שחקני הסגל לשחק יותר".

על המשחק מחר: "מכבי חיפה קבוצה מצוינת, שעשתה עונה נפלאה. אם מסתכלים על מספר הנקודות והשחקנים שלהם, זה מדבר בעד עצמו. יש להם מאמן מצוין, שהיה עוזר שלי, וזה הולך להיות משחק קשה מאוד. אם נבוא באותה גישה כמו נגד הפועל התוצאה תהיה טובה. אין ירידת מתח. לי באופן אישי לא. אני בתור ספורטאי תמיד רוצה לעשות את המקסימום, השחקנים יבואו בגישה הזאת, אחרת יהיה לנו קשה מאוד".

רוני לוי. ההודעה על המשך דרכו היא עניין של זמן | דני מרון

הרכב משוער, בית"ר ירושלים: איתמר ניצן; שי קונסטנטין, דיוגו ורדסקה, אנטואן קונטה, אורי מגבו; עלי מוחמד, דן איינבינדר, חנן ממן, עידן ורד, לירן רוטמן (פרדי פלומיין); שלומי אזולאי. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי