בשל החוזה המיוחד: קבהא וביטון סגרו לחודש בבאר שבע

החוזה של השניים לעונת 2020/21 מתחיל בחודש יוני. בעוד ארבעה ימים הקבוצה תיאלץ לשלם את שכרם ולכן הגיעה איתם להסדר. אבוקסיס לקראת מכבי ת"א: מצפה מכל שחקן שיראה מחויבות"

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

הפועל באר שבע עדיין לא סגרה עם בן ביטון ומרואן קבהא את מתווה הקיצוץ לעונה הבאה, אך בשל העובדה שחוזיהם לעונת 2020/21 מתחילים כבר בחודש יוני, במועדון נאלצו להגיע איתם להסדר לפני קבלת המשכורת בעוד ארבעה ימים.

השניים סיכמו על מתווה קיצוץ של כ-40 אחוז עבור החודש הראשון וייפגשו עם ראשי המועדון כדי לדון בנוגע לשאר העונה. קבהא לא יהיה מחר (שלישי ב-21:00) בסגל במשחק סיום העונה מול מכבי תל אביב בשל פציעה, אך בצוות הרפואי קיימת אופטימיות בנוגע לשיתופו בגמר הגביע מול מכבי פתח תקווה. בן ביטון יקבלה מנוחה וישמור כוחות לקרב על התואר מול המלאבסים.

הפועל באר שבע תנעל כאמור מחר את העונה מול מכבי תל אבית ותסיים אותה במקום הרביעי. בעקבות החשש מהגמר וכפי שהבטיח יוסי אבוקסיס, הקבוצה תערוך רוטציה מתוך רצון לא לסכן את השחקנים לקראת הקרב על התואר. ז'וסואה, דויד סימאו, אלטון אקולטסה ובן שהר לא ייכללו בסגל. גם מרואן קבהא ואנתוני וארן בחוץ בשל פציעות.

יוסי אבוקסיס | אודי ציטיאט

המאמן אבוקסיס אמר לפני המשחק: "זה המשחק האחרון לפני גמר גביע המדינה. נצטרך לדעת איך לשחק בחוכמה כי אנחנו רוצים לסיים את הליגה בטעם טוב. אני מצפה מכל שחקן שיקבל דקות שיראה מחויבות".

הרכב משוער: אוהד לויטה; אור דדיה, לואי טהא, מיגל ויטור, עמית ביטון, אורן ביטון; איליי מדמון, רמזי ספורי, נאור סבג, נתי אסקיאס; קייס גאנם.

ז'וסואה | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי