אם קבהא יחתום, באר שבע לא תעמוד בדרכו של קלטינס

במועדון לא יחזיקו שני קשרים אחוריים בכירים, מה גם שבית"ר ירושלים תחזיק ברוב הזכויות עליו. אביטן זוכה לאמון האוהדים במקרה שאבוקסיס יעזוב

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

יוסי אבוקסיס יערוך הערב נגד מכבי תל אביב, במה שעשוי להיות משחקו הלפני אחרון בקבוצה, רוטציה רחבה. בהפועל באר שבע ציפו להגיע לאירופה דרך הליגה, אבל העובדה שאבוקסיס יכול לסיים את העונה עם תואר מעט משכיחה את התוצאות האחרונות.

כפי שפרסמנו לראשונה בספורט1, המועמדים המובילים לאימון הקבוצה הם ניסו אביטן ומרקו בלבול. הראשון זוכה לתמיכה רחבה מהקהל ונחשב לאדם אהוד מאוד במערכת, כך שאם אבוקסיס יעזוב, אביטן יוזמן בכל מקרה לפגישה ויהיה מועמד לאמן, כשברקע עדיין מרחפת סוגיית תשלום הפיצוי מול הפועל תל אביב.

במקביל, לאור הסיטואציה אליה נקלע דוד קלטינס, בסביבתו של הקשר סיפרו כי לא יפסלו חזרה לבית"ר ירושלים בעתיד. נראה כי הגעה להסדר בין המועדון למרואן קבהא (סיכם על חוזה ליודש יוני, שהוא החודש הראשון בחוזה לעונת 2020/21) עשויה להוביל לכך שבאר שבע לא תעמוד בדרכו אם יביא הצעה אחרת, כולל מבית"ר ירושלים שנמצאת בקשרי ידידות טובים עם אלונה ברקת. 

מרואן קבהא
מרואן קבהא | דני מרון

גם בן ביטון חתם על חוזה לחודש הראשון ושיחה לגבי ההמשך תתנהל במהלך החודש. מכבי חיפה עקבה אחריו, אך הארכת חוזהו של ארנסט מאבוקה מעמידה בספק את האופציה שיחתום. נראה שברק בכר יפנה לאורן ביטון רק אם סאן מנחם יעזוב.

במועדון מכחישים את הפרסומים על הגעה להסדר סופי עם ברק בכר ואמרו: "טרם הושג הסדר סופי איתו". יחד עם זאת, ההערכה היא שהצדדים יגיעו לפשרה שתאפשר את חתימתו במכבי חיפה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי