באר שבע במסר להתאחדות: לא לזמן את אבוקסיס עד הגמר

אורן חסון יכריז היום על הוועדה לבחירת מאמן הנבחרת. במועדון מעדיפים שאבוקסיס לא יעסוק בנושא במקביל להכנות לגמר, אך כבר עלו שמות מועמדים. אקולטסה חתם על מענק אליפות

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

הפועל באר שבע הודיעה למאמן שלה, יוסי אבוקסיס, כי היא לא תפנה למאמנים אחרים כל עוד לא ברור האם ימונה למאמן הנבחרת. יחד עם זאת, כפי שכבר פרסמנו, מספר מועמדים נמצאים על הפרק מבחינת המועדון, כשמרקו בלבול וניסו אביטן הוזכרו. בבאר שבע העבירו מסר לראשי ההתאחדות, לפיו על הוועדה לבחירת מאמן הנבחרת להתכנס רק לאחר גמר הגביע. העובדה הזאת עשויה לעכב מעט את ההכנות לעונה הבאה, אבל במועדון לא רוצים שהמאמן יעסוק בעתידו בעת הזאת.

הבעיות סביב מינוי מאמן בעת הזו אינן פשוטות: הקבוצה נמצאת במאבק על כרטיס לאירופה וגמר הגביע יתקיים ב-13 ביולי. כך או כך, בהתאחדות כבר הבהירו שעד סגירת הסאגה עם וילי רוטנשטיינר לא ימונה מאמן ורק היום (שלישי) תוקם על ידי יו"ר ההתאחדות הוועדה שאמורה לבחור אותו, כך שעל פי ההערכות ייתכן שחלק מהמאמנים לא יוזמנו לסבב שיחות עד הגמר. אגב, גורמים במועדון נקבו גם בשמו של עמיר תורג'מן, במידה ולא יחתום בהפועל כפר סבא.


באר שבע תתארח הערב (שלישי החל מ-20:00, ספורט3) אצל הפועל תל אביב, בידיעה שהפסד יסגור את סיפור המקום השלישי. גם אם בית"ר תפסיד מחר למכבי תל אביב, יהיה לה יתרון של שש נקודות, שני מחזורים לסיום, כשהפרש השערים שלה טוב יותר. מבחינה מקצועית, ארנסטס שטקוס יפתח בשער. אור דדיה יחזור לעמדת המגן הימני. אורן ביטון מורחק ולכן לירן כהן, המגן השמאלי של קבוצת הנוער ושחקן נבחרת ישראל שחתם אתמול לחמש עונות, מיועד לפתוח.

בעניין אחר: אלטון אקולטסה חתם בימים האחרונים על חוזה לארבע שנים במועדון, אך מתברר כי לשחקן יש שאיפות גבוהות למרות מדיניות הקיצוץ המתוכננת. ההולנדי ביקש לעגן לא רק מענקים על אירופה, אלא גם מענק אליפות על כל אחת מארבע השנים, בחוזה שלו.

אלטון אקולטסה
אלטון אקולטסה | הפועל באר שבע

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי