מיכה ואצילי מחכים לגולדהאר. בן חיים צפוי לחתום לשנתיים

עומר אצילי ודור מיכה עומר אצילי ודור מיכה | דני מרון
ולדימיר איביץ' ולדימיר איביץ' | דני מרון
טל בן חיים טל בן חיים | JACK GUEZ / Staff
ז'איר אמאדור ז'איר אמאדור | מאור אלקסלסי

הכוכבים ייפגשו עם ראשי המועדון לאחר סיום החקירה, החלוץ קיבל הצעת חוזה רשמית. איביץ' מוכן לחכות לקבוצה בכירה, סבוריט נפרד מאמאדור וג'ראלדש. בטנזניה מדווחים ששחקן בן 17 יצטרף לצהובים

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)
"גם לפני שלקח את מכבי תל אביב, איביץ' לקח הפסקה מאימון וישב כמה חודשים, כמעט שנה, בבית. עובדתית, הוא לא עזב בגלל הצעה אחרת או בגלל ענייני תקציב. הוא מאמין שאם יישב תקופה מסוימת בחוץ הוא יקבל מועדון גדול יותר"

כך אמר מקורב למאמן מכבי תל אביב הלילה, לאחר ההפסד במחזור סיום העונה להפועל באר שבע.

על פי מקורביו, איביץ' מכוון לאחת הליגות הבכירות באירופה ומוכן להמתין בסבלנות כדי שזה יקרה. הסרבי, שאימן רק בפאוק סלוניקי עד שהגיע לאלופה, סיים את הקדנציה עם הפסד, אבל נכנס לחדר ההלבשה והודה לשחקנים, שלא הסתירו את האכזבה מכך שהוא סיים את דרכו במועדון וחיבקו אותו.

שמו של וליקו פאונוביץ', מאמן הנבחרות הצעירות של סרביה לשעבר שעבד בשתי העונות האחרונות בשיקגו פייר, עלה בתקשורת הזרה כמי שעשוי להחליפו. על פי ההערכות, פאונוביץ' אכן הוצע למועדון שטרם קיבל החלטה. מאמן נוסף שהוצע הוא איבן יובאנוביץ' הסרבי. המאמן לקח את אפואל ניקוסיה עד לרבע גמר ליגת האלופות ב-2012 ובסך הכל בשבע שנותיו במועדון הפאר הקפריסאי, על פני שתי קדנציות, זכה בתשעה תארים – ארבע אליפויות, גביע וארבעה סופר-קאפ. במועדון אמרו אתמול כי אין כל החלטה לגבי המאמן ועל פי מקורבים אליו מתנהלים מגעים עם מספר מועמדים במקביל.

אבל לא רק איביץ' נפרד. אנריק סאבוריט שכבר רמז בעבר שהוא עשוי לעזוב צייץ אחרי המשחק משפט שעשוי לחשוף חלק מההכנות לעונה הבאה. המגן הספרדי כתב: "סוף עונת 2019/20, תודה לכל מי שתמך בנו. תודה קואוץ'". לצד התמונה עם אמאדור וג'ראלדש הוא כתב: "תודה לשניכם, השארתם אותי לבד. מאפיה!". מכבי תל אביב מחזיקה באופציה על ג'ראלדש שתפוג בעוד יומיים, אבל גם לשחקן יש הצעות וייתכן שגם הוא שיחק את משחקו האחרון במדי הצהובים.

הבוקר, גם אנדרה ג'ראלדש העלה פוסט לאינסטגרם בו שלח רמז לגבי עתידו: "העונה הגדולה בקריירה שלי, עונה שמלאה בשירים, וספגנו רק 10 גולים ב-36 משחקים. הגיע הזמן לנוח ולהתכונן לאתגרים חדשים".

במועדון ינסו להשתחרר מהחוזים של אנדראס יאניוטיס ואורוש ניקוליץ', כך שהמאמן החדש יצטרך לבנות סגל זרים שונה לגמרי ויצרף לפחות חמישה זרים. צ'יקו אפואדו סיים חוזה ויעזוב, אמאדור מועמד לעבור לסראגוסה. מלבד אייל גולסה, שרן ייני ואיתי שכטר, שצפויים להאריך חוזה, טל בן חיים אמור לחתום בקרוב. החלוץ, שעל הצטרפותו הצפויה למכבי תל אביב פורסם כאן לראשונה לפני כמה חודשים, אמור לקבל חוזה לשנתיים לאחר שאתמול התברר שכבר קיבל הצעה רשמית. עדיין לא ברור האם החוזה החדש יכיל גם אופציה לסיום ההתקשרות אחרי עונה אחת או שתי עונות, אבל הכיוון בגזרה הזאת הוא חיובי.

דור מיכה ועומר אצילי ממתינים לסיום תוצאות החקירה, אך בסביבתם מאמינים שהתיק ייגנז. מיד לאחר מכן הם ייפגשו עם ראשי המועדון שיחליטו לגבי עתידם. המועדון ישוב לאימונים עוד שבועיים ולכן השניים אמורים לקבל תשובה עד השבוע הבא, אך במכבי תל אביב ממתינים להחלטה סופית של הפרקליטות.

אבי ריקן סיכם: "רצינו לעשות היסטוריה, אבל הגענו למשחק קצת סחוטים. אחרי שלושה ימים שישבתי בבית היה קצת קשה ונפצעתי. לא נורא, אנחנו מסתכלים אחורה ועשינו עונה פנטסטית. אי אפשר לקחת מאיתנו את מה שעשינו. ננוח קצת ונגיע מוכנים לעונה הבאה. בתחילת העונה אמרתי שיהיה קשה מאוד לשחזר את מה שעשינו, וזה רק מעצים את גודל ההישג וזה ראוי להערכה. יהיה קשה בעונה הבאה. נצטרך לעשות את המקסימום כדי לשחזר דברים כאלה. אנחנו אוהבים אתגרים".

בתוך כך, בטנזניה מדווחים כי קבוצת אזאם המקומית הסכימה להצעת מכבי תל אביב על השחקן בן ה-17, נובאטוס דיסמאס, שעשוי להצטרף לקבוצת הנוער של הצהובים.

בסרטון: ולדימיר איביץ' בראיון פרידה אחרי ההפסד לבאר שבע

קרדיט: האתר הרשמי של מכבי תל אביב

בסרטון: מכבי תל אביב מפסידה 2:0 להפועל באר שבע

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי