ויזינגר ושמשון ייפגשו עם מכבי חיפה אחרי הגמר

ברק בכר רוצה את מאמן הכושר ומאמן השוערים של ב"ש לצדו, בבירת הנגב לא יאפשרו לשניים לנהל מו"מ לפני המשחק מול מכבי פ"ת. קבהא וגאנם זומנו לשיחות בנוגע לקיצוץ

(גודל טקסט)

הפועל באר שבע ניצחה אתמול (שלישי) את מכבי תל אביב, אך לשחקנים של יוסי אבוקסיס אין הרבה זמן לחגוג לאור העובדה שהקבוצה תשחק כבר ביום שני הקרוב מול מכבי פתח תקווה בגמר גביע המדינה. שחקני הקבוצה התבקשו להגיע היום למתחם האימונים "הבית האדום", לערוך אימון שחרור וכן למספר פגישות אישיות בנוגע לקיצוץ בשכר. המנכ"ל אסי רחמים, השוהה במתחם, כבר החל לעבוד על התכניות לעונה הבאה, כולל פגישות עם ספונסרים, וכן על ההכנות לגמר הגביע.

השיחות בנוגע לעונה הבאה הסתיימו עם כלל עובדי המועדון, להוציא שניים מהם: מאמן הכושר דרור שמשון ומאמן השוערים גיא ויזינגר. הסיבה: ברק בכר רוצה את השניים במכבי חיפה, אך מכיוון שבבאר שבע לא מתכוונים לאפשר לשניים לנהל מו"מ לפני הגמר, נראה כי הירוקים ייפגשו עמם ביום שלישי במטרה לסגור את העברתם. הצמד יחבור ככל הנראה לגיא צרפתי, אשר שימש כעוזר המאמן של ברק בכר ועזב את המועדון יחד איתו.

בנוגע לשיחות על הקיצוץ, במועדון ייפגשו עוד לפני הגמר עם מרוואן קבהא וקייס גאנם, במטרה לחתום על ההסכם. כזכור, קבהא חתם על אחד כזה לפני חודש בלבד וכמוהו גם בן ביטון ואנתוני וארן. יחד עם זאת, במועדון רוצים להגיע להסכם כולל לעונה הבאה ומעריכים כי גם בן שהר, עמו נרשמה פגישה חיובית, יגיע לסיכום שכזה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי