אחרי קונטה: בית"ר אישרה לפלומיין לטוס. המטרה – פרידה מיידית

פרדי פלומיין
פרדי פלומיין | מאור אלקסלסי

השניים טסו לחופשת מולדת ועשויים שלא לשוב. גם אם אחד מהם יחזור הוא יצטרך להיכנס לבידוד ולא יספיק לתחילת האימונים. שאר הזרים, כולל גרסיה שיטפל בפציעה, יישארו בישראל

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

אחרי שהבוקר (רביעי) פורסם כי המגן אנטואן קונטה המריא לחופשת מולדת, בית"ר ירושלים אישרה גם לפרדי פלומיין לטוס למולדתו. המטרה היא שהשניים ימצאו קבוצה ולא ישובו לישראל. גם אם אחד מהם עדיין לא יחתום בקבוצה אחרת (קונטה מחזיק בשתי הצעות וההערכה היא שיחתום), הם לא יורשו להתאמן עם הקבוצה ב-19 ביולי, משום שיהיה עליהם להיכנס לבידוד.

בבית"ר אמרו היום שהשניים נסעו לחו"ל לבקשתם, אולם לחלק מהזרים כלל לא התאפשר לצאת. לליוואי גרסיה התברר כי אם יטוס למולדתו הוא יצטרך להיכנס לבידוד. בחישוב פשוט, בידוד של חודש ימים בשתי מדינות הוא לא דבר שבא מבחינתו בחשבון. השחקן נשאר בישראל כדי לטפל בפציעה שלו ואמור להיות כשיר לשבוע האימונים הראשון.

עלי מוחמד ודיוגו ורדסקה לא ביקשו לצאת לחופשה משום שגם הם יודעים שעליהם להיכנס לבידוד. "גרסיה לא ראה את בנו זמן רב, זאת הקרבה גדולה מבחינתו להישאר בארץ, אבל הוא מבין את המצב", אמרו במועדון.

ליוואי גרסיה | דני מרון

במהלך סוף השבוע תיערך שיחה בין יוסי בניון, שתומך ברוני לוי, למשה חוגג, שמעדיף מאמן אחר. אלי אוחנה סיפר בשיחות סגורות כי הוא חושב שהקבוצה יכלה להוציא יותר מהעונה, אך הוא לא מאשים את רוני לוי באי הצלחה. חוגג, שאמר אתמול לשחקנים "אל תאמינו לתקשורת", יוציא בקרוב הודעה על המשך דרכו של המאמן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי