חוגג לסביבתו: "קרוב להחלטה להשאיר את רוני לוי"

הבעלים העביר מסר ברור לגורמים בכירים במועדון כי המאמן צפוי להמשיך. בניון ואוחנה הבהירו כי הם תומכים בכך. התנאי: כללים ברורים לגבי המטרות בעונה הבאה. במועדון לא ימהרו לשלם על דגני ומעדיפים עסקת טרייד

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים ממשיכה לעסוק בעתידו של המאמן רוני לוי. שלשום (ראשון), אחרי שמספר מצומצם של אוהדים הגיעו לביתו של המאמן ופוזרו על ידי המשטרה, שוחח הבעלים משה חוגג עם לוי. הבעלים העביר מסר לסביבתו ולגורמים בכירים במועדון כי הוא קרוב להחלטה להשאיר את המאמן בתפקידו. השניים קיימו שיחה נוספת ומפרטיה עולה כי חלה התקרבות מסוימת בין הצדדים.

חוגג, כך מספרים במועדון, הציע ללוי להמשיך ולכבד את חוזהו, כל זאת בתנאי שיקבעו כללים ברורים לגבי המטרות בעונה הבאה. חוגג הוסיף ואמר למקורביו כי אין מניעה שיישאר בקבוצה בתנאים הללו וכי הוא מגנה את מחאת הקומץ שהתגודד מחוץ לביתו. גם יוסי בניון ואלי אוחנה תומכים בהשארתו לעונה נוספת.

בנוגע לקפטן הפועל תל אביב, אוראל דגני, נראה כי במועדון לא ימהרו לשלם את סעיף השחרור שלו, 400 אלף דולר, עבור רכישת כרטיסו. אתמול (שני) פרסמנו כי עסקת טרייד נבדקת, במסגרתה יעבור שחקן בכיר בבירה אותו רוצים בהפועל תל אביב. דן איינבינדר, חנן ממן ושלומי אזולאי הוזכרו, אך לא מן הנמנע שהאדומים יבקשו בנוסף לשחקן בכיר גם שחקן נוסף מהסגל הרחב. המאמן, חשוב לציין, המליץ להשאיר את שלומי אזולאי שזו העונה השנייה והאחרונה בחוזה שלו.

משה חוגג, יוסי בניון, אלי אוחנה
משה חוגג, יוסי בניון, אלי אוחנה | אודי ציטיאט

לגבי חיזוק נוסף, ישנם עוד שחקנים על הפרק. עד שיתברר מה עולה בגזרת ירדן שועה, ניב זריהן ואור דסה כבר סומנו וכך גם שני מגני רעננה, עמית כהן וירדן כהן. במועדון ממתינים שאנטואן קונטה ופרדי פלומיין יביאו הצעות בעניינם. השניים לא יפתחו את העונה עם הקבוצה משום שיחזרו לארץ לבידוד של שבועיים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי