קבהא הסכים לקיצוץ של 40 אחוז. גולדברג נוטה לחתום

מרואן קבהא. הגיע לאימון מרואן קבהא. הגיע לאימון | דני מרון
שון גולדברג, איתן אזולאי שון גולדברג, איתן אזולאי | דני מרון

התנאי של הקשר, שכבר שלח הצעה נגדית וצפוי לחתום בשבוע הבא: חוזה שלא בנוי על נקודות. המגן שהפועל ב"ש כבר החליטה לשחררו עשוי להישאר לאור עזיבת אורן ביטון. גם שהר, וארן וגאנם קרובים לסיכום

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

מרואן קבהא שלח הצעה נגדית להפועל באר שבע, שדורשת לקצץ 40 אחוז בחוזה שלו. על פי המתווה שהציע הקשר למנכ"ל אסי רחמים ולנאמן עו"ד יצחק יונגר, הוא יקצץ 40 אחוז מהחוזה שלו בעונה הבאה, אך החוזה יהיה חוזה פיקס, שלא בנוי על נקודות. התחשיב, לפיו באר שבע תצבור 60 נקודות בעונה הבאה, יישאר בחוזה, ועל בסיס זה הקשר יקצץ את שכרו. "קיבלנו את ההצעה ונשקול אותה", אמרו אתמול במועדון. 

לספורט1 נודע כי הצדדים קרובים מאוד לסיכום וייתכן שעד תחילת השבוע יוכרז כי קבהא סגר את תנאיו לעונה הבאה. עד כה הסכים קבהא לקצץ את שכרו לחוזה יוני ב-40 אחוז, כך שהשכר האחרון שקיבל כבר כלל את הקיצוץ.

אתמול פרסמנו כי שון גולדברג קיבל הצעה חדשה מהמועדון ועשוי לחתום תמורת 100 אלף דולר לעונה הבאה, זאת לאחר שכבר הוחלט לשחרר אותו. במועדון מבינים שאורן ביטון לא צפוי להמשיך ולא רוצים לשחרר את השחקן, שמוערך לא רק על הצוות המקצועי, אלא גם על כלל האנשים במערכת.

גם בן שהר, קייס גאנם ואנתוני וארן קרובים לסיכום על לקיצוץ בשיעור של 50, 40 ו-30 אחוז בהתאמה. בן ביטון לא משוחח עם המועדון בשלב זה ויעשה זאת רק בשבוע הבא. השוער ארנסטס שטקוס הבהיר לראשי המועדון כי הוא מוכן להידברות, אך לא לקיצוץ של 50 אחוז. בינתיים, הוא כבר הודיע למועדון שיגיע לפתיחת האימונים בעוד פחות משבועיים.

שיר צדק, בן שהר, בן ביטון | אודי ציטיאט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי