שטקוס לבאר שבע: נשאר בישראל עד הגעה להסדר

ארנסטס שטקוס
ארנסטס שטקוס | אריאל שלום

בזמן שארבעת הזרים עזבו, השוער החליט לוותר על חופשת המולדת. הסיבה: לא רוצה לחזור לבידוד, אלא להתמקד בפשרה או מציאת קבוצה חדשה. הערכה: יעזוב תוך שבועיים

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

הזרים של הפועל באר שבע המריאו היום (רביעי) לחופשה פרטית ויחזרו בעוד מספר ימים לישראל, אלא שבעקבות המצב שנוצר הם לא יפתחו את העונה עם הקבוצה. כפי שכבר פרסמנו, שחקני הקבוצה ישהו במדינתם עד השבוע הבא, ייכנסו לבידוד בארץ ויפתחו את האימונים באיחור רב.

אלא שאחד השחקנים הזרים, ארנסטס שטקוס, קיבל אתמול החלטה שלא להמריא עם יתר השחקנים הזרים. הסיבה: שטקוס לא רוצה לשוב לישראל ולהיכנס לבידוד, אלא להגיע בינתיים עם המועדון להסדר כספי או לחלופין למצוא קבוצה אחרת שתקלוט אותו. ההערכה היא שתוך שבועיים שטקוס יעזוב את הקבוצה. דויד סימאו כבר לא ישוב לישראל לאחר שבאר שבע הודיעה לו שלא תממש את האופציה עליו, אבל מיגל ויטור, ז'וסואה ואלטון אקולטסה יפתחו את העונה באיחור.

שטקוס לא פוסל אפשרות להישאר בישראל. בשיחה עם חבריו, השוער סיפר כי הוא לא מתכוון לוותר על מחצית משכרו בקבוצה, כפי שדורש ממנו המנכ"ל אסי רחמים, וייתכן שיישאר בישראל אם ימצא קבוצה. ככל הידוע, ניר קלינגר והפועל תל אביב מעוניינים בו. הבעיה היא שהאדומים נמצאים עם שני שוערים בסגל, אריק ינקו ואוהד ג'ראפי, שמחזיקים בחוזים גבוהים ולמרות ההודעה על ביטול החוזה שלהם לא מתכוונים לוותר עליו.

יוסי אבוקסיס יגיע בשבוע הבא לוועדת האיתור. ניסו אביטן ומרקו בלבול, שעל מועמדותם פורסם כאן לראשונה, מועמדים להחליפו. אביטן זוכה לאהדה ותמיכה גדולה מהקהל.

ארנסטס שטקוס
ארנסטס שטקוס | לירון מולדובן


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי