בן חיים יוזמן לשיחה: "אם שחקן יציע לקצץ, לא יגידו לו לא"

טל בן חיים
טל בן חיים | דוברות בית"ר ירושלים

אחרי ההחלטה לסיים את ההתקשרות, בבית"ר טוענים כי הבלם מוכן לבוא לקראת המועדון כדי להישאר. איינבינדר ואזולאי ממתינים להתפתחויות. השבוע תצא הודעה רשמית בנוגע לרוני לוי

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בבית"ר ירושלים מקווים לסיים הערב (שלישי החל מ-20:55, ישיר בספורט4) את העונה עם טעם טוב. התבוסה על הפועל תל אביב הובילה את רוני לוי להיות מעט אסרטיבי בשיחה אתמול ("המשחק האחרון הוא לא טיול") לקראת מכבי חיפה, מה גם שהוא יודע שניצחון עשוי לשנות את התמונה לקראת השיחה בין יוסי בניון למשה חוגג. כך או כך, הודעה לגבי עתידו תצא ככל הנראה כבר השבוע. שי ברדה ואופיר חיים הוזכרו כמועמדים.

בצל האפשרות שדן איינבינדר ושלומי אזולאי יעזבו את הקבוצה, הרי שהסיבות לכך שונות. אזולאי עשוי לעזוב אם רוני לוי יסיים את דרכו בעוד שעם אייבינדר מדובר על מחשבה שנובעת מעניין כלכלי. בבית"ר, כך מתברר, לא מתכוונים לפנות לאיינבינדר ולהציע לו קיצוץ נוסף, אלא מקווים שההצעה תגיע ממנו. בסביבת הקשר לא מתכוונים כרגע להציע קיצוץ נוסף ("דן קיצץ 25 מהנטו, זה לא מספיק?", תהו) ולכן בשלב זה הוא לא ימשיך אם יביא הצעה אחרת. טל בן חיים יוזמן לשיחה על עתידו. על פי גורמים בבית"ר, הבלם מוכן לבוא לקראת המועדון בנושא השכר אם יישאר בקבוצה. כפי שכבר פרסמנו, בבית"ר כבר החליטו שדרכו במועדון הסתיימה, אך במועדון יש מי שמאמין שקיצוץ משמעותי בשכרו יוביל לשינוי בהחלטה לגביו. בן חיים עדיין סובל ממתיחה במפשעה ולא ייכלל בסגל הערב.

אגב, בבית"ר חוששים כי לאור המצב שנוצר בישראל והתחלת הגל השני עשוי להיווצר מצב בו קבוצות מאירופה לא יוכלו להגיע לישראל והשתתפותה באירופה תהיה מוטלת בספק, מה שיפגע גם בהכנסות. אבל העניין העיקרי ממנו חושש משה חוגג הוא כמובן שהקהל לא יחזור למגרשים, מה שיוביל לבעיות בתקציב.

יוסי בניון, משה חוגג
יוסי בניון, משה חוגג | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי