אבוקסיס יתבקש לקצץ ולהתחיל בהכנות. רחמים: "הוא נשאר"

יוסי אבוקסיס
יוסי אבוקסיס | מאור אלקסלסי

בעקבות מינוי רוטנשטיינר וחזן, המאמן יגיע לשיחה בה יתבקש להאיץ את ההכנות עם ברדה לעונה הבאה. במקביל, ייפגש עם הנאמן ויתבקש להגיע לסיכום על קיצוץ של 30 אחוז בשכר

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

בעקבות מינויים של וילי רוטנשטיינר ואלון חזן לתפקיד מאמני נבחרת ישראל בקמפיין הקרוב, בהפועל באר שבע ייפגשו במהלך השבוע עם המאמן יוסי אבוקסיס ויודיעו לו להאיץ את ההכנות לקראת העונה הבאה, בשיתוף אליניב ברדה.

המנכ"ל אסי רחמים אמר לספורט1: "ליוסי יש חוזה לעונה הבאה, אנחנו שמחים מאוד שהוא נשאר איתנו". אלא שלא הכל עדיין סגור. הנאמן, עו"ד יצחק יונגר, יזמן את אבוקסיס לפגישה בנוגע לקיצוץ בעונה הבאה. ככל הנראה, אבוקסיס יתבקש לקצץ כ-30 אחוז בחוזה שלו.

האימון הראשון של הקבוצה יתקיים בעוד פחות משבועיים והיום אמור להגיע לבית האדום שחקן הרכש הראשון העונה. המגן דודי טויטו, שעל הסיכום עימו פורסם בספורט1 עוד לפני גמר גביע המדינה, יעבור בדיקות רפואיות ומאוחר יותר צפוי לחתום על חוזה לעונה אחת, עם אופציה לעונה נוספת.

במקביל, במועדון שוקלים את ההצעה של שון גולדברג, שהסכים לקצץ תמורת הישארות. לבלם עמית ביטון הוצע חוזה ארוך טווח במועדון וההערכה היא שיחתום עד תחילת האימונים על החוזה החדש.

יוסי אבוקסיס | דני מרון
עוד באותו נושא: יוסי אבוקסיס

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי