גל אראל צפוי להמשיך בהפועל חיפה, סילבס יצרף חלוץ זר?

הקשר קיבל הצעה חדשה מיואב כץ ונראה שיישאר. "הוא חלק חשוב גם מקצועית וגם חברתית", אמרו בקבוצה. מנגד, פערים עם סרדל ואלמוג בוזגלו שמבוקש גם במכבי פ"ת. המאמן מחפש חלוץ חוד משום שמלמד בוחן הצעות מחו"ל

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

בהפועל חיפה עושים מאמצים גדולים ככל הניתן לסיים במהירות האפשרית את סגל הקבוצה לעונה הבאה כאשר בעלי המועדון יואב כץ והמאמן חיים סילבס ממשיכים בשיחות יום-יומיות, אלא שבשבוע האחרון צצו לא מעט בעיות, בעיקר עם השחקנים שהיוו את השלד בעונה שעברה.

סילבס מאוד רוצה לראות את לירן סרדל ואלמוג בוזגלו ממשיכים במועדון אך בשלב הזה יש פערים כספיים בין המועדון לצמד הקשרים, בזמן שבוזגלו מבוקש גם במכבי פתח תקווה.

מי שכנראה כן ימשיך בקבוצה הוא גל אראל, לאחר שקיבל הצעה חדשה מיואב כץ. "גל הוא חלק חשוב במועדון גם מבחינה מקצועית וגם ברמה החברתית", אמרו הבוקר בקבוצה.

אלמוג בוזגלו, גל אראל
אלמוג בוזגלו, גל אראל | מאור אלקסלסי

במקביל, סילבס ממשיך לחפש חלוץ חוד חדש עם עזיבתו של יאקוב סילבסטר. כפי שפרסמנו, גיא מלמד היה כמועמד אך החלוץ ששיחק במכבי נתניה בוחן בשלב זה אופציות בחו"ל (ומחזיק גם בהצעה מעירוני קריית שמונה). סילבס בוחן אופציות של שחקנים זרים.

גם צירוף בלם חדש נמצא על הפרק. המאמן מואג לאור העובדה שבן והבה יחזור לפעילות אחרי פציעה ארוכה ואילו ניסו קפילוטו ימשיך להיעדר בשלושת החודשים הראשונים של העונה הבאה. כפי שפורסם בספורט1, המועמד המוביל מבחינתו של סילבס הוא בלם הפועל רעננה, עידו לוי, אך הוא מתלבט כרגע משום שגם הפועל תל אביב מעוניינת בו. לוי צפוי לקבל החלטה בימים הקרובים.

חיים סילבס | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי