דחה את הצעת הפועל חיפה: פדידה חתם לשנתיים נוספות, גם מכלוף

עומר פדידה
עומר פדידה | מאור אלקסלסי

הקפטן זכה להצעה מפתה מהקבוצה של יואב כץ, אך השתכנע להישאר לאחר מכבש של לחצים: "הוא ידע שיהיה לו קשה להסתובב בעיר". הקשר: " הלכתי עם הלב". הבלם האריך חוזה, מאור ג'רסי הצטרף

קבוצות: הפועל כפר סבא
(גודל טקסט)

שמחה גדולה היום (שני) בהפועל כפר סבא, שהכריזה כי הקפטן עומר פדידה חתם לשנתיים נוספות. כידוע, הקשר היה מחוזר נמרצות על ידי הפועל חיפה ומועדונים נוספים ואף זכה להצעות מפתות יותר, אך במהלך השבוע האחרון הופעלו עליו לחצים כבדים ולבסוף הוא כאמור השתכנע והחליט להישאר.

"הבעלים יצחק שום רואה בעומר דמות חשובה בהווה ובעתיד המועדון ועשה מאמץ רב בהחתמתו לשנתיים נוספות", נמסר מהמועדון. גורם בהפועל כפר סבא אמר לספורט1: "עומר הבין שהוא סמל של הקבוצה וסמל של העיר. ניסו לשכנע אותו בכל דרך אפשרית. הוא ידע שאם הוא היה עוזב, היה קשה לו להסתובב בעיר".

פדידה הנרגש אמר: "אני מאושר להמשיך לשחק בהפועל כפר סבא. זה הבית שלי. בית אמיתי. גדלתי בעיר הזו ואני גר בה, שיחקתי במועדון מקבוצות הילדים ואני אוהד את הקבוצה מאז שאני זוכר את עצמי וקשור לקהילה המקומית. המועדון הזה עבורי הוא הרבה מעבר לפרנסה. הלב שלי אמר לי שנכון שאמשיך לשחק כאן בשנתיים הקרובות. הרגשתי שסומכים עליי שאוביל את הפרויקט הזה שהחל בשנה שעברה בליגת העל.

עומר פדידה | הפועל כפר סבא

"אני מודה לבורא עולם שזכיתי בגל האהבה הזה וחובת ההוכחה עליי להמשיך ולתת את כל מה שאוכל בכל משחק. יש פה שחקנים טובים ולפני הכל – אנשים מעולים שממשיכים איתנו גם בשנה הבאה. אני רוצה שנמשיך לעבוד קשה ולקחת את המועדון הזה צעד אחד למעלה. האוהדים והאנשים שעומדים בסביבת המועדון הזה ראויים לכך שנשמח אותם. בעזרת השם נעשה ונצליח. יאללה הפועל", סיכם הקפטן.

במקביל, כפר סבא התחזקה בשחקן הגנה: לספורט1 נודע שהמגן מאור ג'רסי חתם על חוזה לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת באמצעות סוכנו מאיר ריפמן. השחקן בן ה-25 שפתח את העונה שעברה ברעננה וסיים בראשון לציון, יכול לשחקן בצד ימין ובצד שמאל של ההגנה.

עוד בכפר סבא: לאחר שהצליחו להשאיר את פדידה בקבוצה, גם הבלם טל מכלוף חתם לשנתיים בשורות הקבוצה מהשרון. כבר ביום שישי, פרסמנו כי לאחר שהמגעים בין הצדדים הוקפאו לאחרונה, כפ"ס הציעה לבלם הצעה משודרגת, והיום בצהריים חתם מכלוף על חוזהו באמצעות סוכנו אפי סופר.

מאור ג'רסי, סוכנו מאיר ריפמן | הפועל כפר סבא

מכלוף אמר לאחר החתימה: "רגע נפלא עבורי. הגעתי לכאן רק לפני עונה וחצי, אבל מרגיש שאני פה כבר שנים ארוכות. עברנו מסע אדיר ביחד ובחרתי להמשיך במסע הזה כאן בירוק. האוהדים אמנם לא איתנו כעת, אבל הם חלק משמעותי בבחירה שלי לשחק כאן. הקהילה המקומית המחבקת, המסורת שהולכת לפני המועדון הזה, אלו לא דברים שניתן למצוא במועדונים רבים.

"מבחינתי לשחק פה הייתה האופציה הראשונה ואני כל כך שמח שזה התאפשר והסתדר. אני מרגיש מצוין במועדון, עם האנשים שמנהלים אותו, הצוות המקצועי ושחקנים שהם חברים גם מחוץ למגרש. אחרי שהגשמנו כבר כמה דברים יחד אנחנו יכולים לחשוב על האתגר הבא. כל אחד יצטרך לתת 100% ויותר מעצמו בכל אימון ומשחק והשאר יבוא לבד. מעכשיו זה התפקיד שלנו להחזיר במגרש. אני מודה על ההזדמנות שניתנה לי להמשיך לעשות מה שאני אוהב ובעבור מי שאני נהנה לשמח".

טל מכלוף, עידן שום, אפי סופר | הפועל כפר סבא

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי