בן חיים סגר לעונה נוספת, ורד שוחח עם חוגג ואוחנה

טל בן חיים
טל בן חיים | דני מרון

כפי שפרסמנו, הבלם ימשיך בבית"ר ירושלים לאחר שיחה עם יוסי בניון. בינתיים, הקפטן הביע את עמדת השחקנים שלא מוכנים לקיצוץ בגובה 40%. חוגג ואוחנה הבהירו לו - נגיע לפשרה. וגם: אוהדים שוב הגיעו לביתו של לוי

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

הבלם טל בן חיים (38) סגר לעונה נוספת בבית"ר ירושלים. הסיכום הושג לאחר שיחה עם המנהל המקצועי יוסי בניון. כזכור, ביום שישי פרסמנו כי הבלם זומן לאימון הפתיחה של הקבוצה כשעוד קודם לכן לפני כשבועיים פרסמנו כי בן חיים העביר מסר כי יהיה מוכן לקצץ בחוזהו ולהישאר בבירה, מה שקירב אותו לעונה נוספת.

בינתיים, קפטן הקבוצה, עידן ורד, יזם שיחה עם הבעלים משה חוגג ועם אלי אוחנה בעקבות ההחלטה לקצץ את משכורות השחקנים בשיעור של עד 40 אחוז. הקשר יזם את השיחה בעקבות פניות של שחקנים לפיהן הם לא מוכנים לקצץ בשיעור גבוה שנקבע ללא ידיעתם בפגישה עם ארגון השחקנים. בכך החל באופן רשמי המשא ומתן בין השחקנים להנהלת הקבוצה.

בשיחה, כך מתברר, הבהיר ורד את עמדת השחקנים לפיה הם לא מוכנים להגדיל את שיעור הקיצוץ. חוגג ואוחנה הבהירו כי הצדדים ינסו להגיע לפשרה בעניין כשחוגג לא פוסל מהלך של קיצוץ בשיעור אחיד, גבוה יותר, לכלל השחקנים. "ורד מייצג אותנו בכבוד מול ההנהלה ואנחנו סומכים עליו", אמר אחד השחקנים אתמול, "חשוב שיבינו שכבר חתמנו על מתווה אחד ואי אפשר לשנות אותו מתי שרק מתחשק. אחרי שקיבלו אישור לכסף מהאוצר, הם צריכים להקטין את הקיצוץ ולא להגדיל אותו".

עידן ורד | מאור אלקסלסי

בנושא אחר: שלשום (בין ראשון לשני) בלילה, הגיעו שוב מספר אוהדים לביתו של רוני לוי, שלא שהה בביתו. בבית"ר מגנים זאת ונמצאים בקשר ישיר מול המשטרה.

במועדון מקווים שסאגת אנטואן קונטה תיסגר עוד השבוע והוא יימכר וטוענים כי ישנה התעניינות משתי קבוצות רציניות לגבי ליוואי גרסיה, שייתכן שתצא לפועל בימים הקרובים. עלי מוחמד יגיע לשיחה נפרדת עם ההנהלה בנוגע לקיצוץ בעונה הקרובה.

This image has an empty alt attribute; its file name is 1002012

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי