בית"ר זימנה את מוחמד וגרסיה לשיחות על קיצוץ

עלי מוחמד, רוסלן ברסקי | דני מרון

הסיבה: הזרים לא חתמו על המתווה לעונה הבאה, מה גם שהקיצוץ נמוך ביחס למתווה שהושג. במועדון ממתינים לסוף השבוע לפני שיזמנו את קונטה ופלומיין. אחרי שזומן, בן חיים עשוי להגיע לאימונים

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים זימנה את השחקנים הזרים שלה, עלי מוחמד וליוואי גרסיה לשיחה בנוגע לקיצוץ בחוזים שלהם. פניה הועברה לנציגם של השחקנים וכעת ממתינים במועדון לתגובה. הסיבה, היא כמובן העובדה שהשניים סיכמו על קיצוץ לעונה הקודמת, אבל לא לעונת 2020/21.

לגבי פרדי פלומיין ואנטואן קונטה, מתברר כי הירושלים לא ממהרים לסגור את הנושא, מאחר והם ממתינים עד סוף השבוע, כדי לדעת האם השניים חוזרים ארצה או סוגרים בקבוצה אחרת. לגבי דיוגו ורדסקה, השחקן מסכים למתווה הקיצוץ ולכן לא צפויות איתו בעיות. יש לציין כי בית"ר צריכה להגיע איתם להסדר גם בנוגע להסדר החדש של משה חוגג עם ארגון השחקנים – קיצוץ של 40 אחוז בעקבות שכרם הגבוה.

ומה עם השחקנים הישראלים? ובכן, הדיון בעניינם נמשך. השחקנים שוקלים להחרים את ארגון השחקנים לאור המתווה אליו הגיעו עם משה חוגג. דן איינבינדר וחנן ממן מועמדים לעזיבה ולכן התחושה היא שהמתווה נסגר, בין היתר, כדי להראות להם את הדרך החוצה. לאימוני הקבוצה היום הצטרף מיכאל אוחנה, שכבש שער במספרת אחרי בישול של שלום אדרי. אדרי עשוי לעזוב לקבוצה אחרת בקרוב, עוד לפני הגרלת המוקדמות בליגת האירופית שתיערך ב-7 באוגוסט.

צפו במספרת של מיכאל אוחנה

בנושא אחר: במועדון אישרו כי הזמינו את הבלם טל בן חיים לאימונים. בן חיים לא הגיע הבוקר מאחר והוא לא מחזיק בחוזה, אך במועדון הבהירו לו שאם ירצה יוכל להגיע לאימונים ואז תתקבל החלטה לגביו. גליאופילו האסלביינק שינחת מחר לא יוכל לעבור בדיקות רפואיות, מאחר ועליו להיכנס לבידוד. רק כעבור שבועיים ייפגשו איתו ראשי המועדון והוא יוכל להתחיל להתאמן.

טל בן חיים
טל בן חיים | אריאל שלום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי