כפי שפורסם לראשונה: ג'ראפי חתם בהפועל חדרה

יואב ג'ראפי
יואב ג'ראפי | אריאל שלום

אחרי שקיבל מכתב פיטורין מהפועל תל אביב בשבוע שעבר, השוער סגר את תנאיו בקבוצה של שרון מימר וישמש כשוער הראשון במקומו של אוסטין אג'ידה

(גודל טקסט)

עכשיו זה רשמי. שוער הפועל תל אביב יואב ג'ראפי חתם היום (שלישי) בהפועל חדרה, אחרי שסיכם את תנאיו מוקדם יותר, כפי שפורסם בספורט1. כזכור, בשבוע שעבר קיבל ג'ראפי מכתב פיטורין מהפועל ת"א, המודיע על ביטול החוזה שלו במועדון בוא חתום גם לשלוש השנים הבאות.

בעקבות המכתב שקיבל, השוער בן ה-26 החליט שלא להגיע לאימוני הקבוצה, כמו גם חבריו לקבוצה – מאור בוזגלו, רז כהן ומוטי ברשצקי. האחרון גם סיים את דרכו בהפועל ת"א, כפי שפורסם בספורט1. המצב שנוצר הוביל את ג'ראפי, ובאצעות סוכנו דודו דהן, לסגור את תנאיו בקבוצה של שרון מימר לעסקת השאלה לעונה הקרובה.

"שמח מאוד להגיע לחדרה ומקווה לעמוד בציפיות", אמר ג'ראפי. "שמעתי הרבה דברים טובים על הקבוצה ועל האווירה המיוחדת בה, ואני כבר מחכה להיות חלק מזה".

יחד עם זאת, בהפועל תל אביב ביקשו מהשחקן לחתום על מסמך ויתור על חוזהו במועדון, שכן יישארו לו שנתיים נוספות בוולפסון לאחר שיחזור מהעונה בחדרה. אולם דהן צפוי לדרוש פיצוי כספי תמורת עסקה שכזו. על מועמדותו של השוער פורסם לראשונה בספורט1.

יואב ג'ראפי
יואב ג'ראפי | אודי ציטיאט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי